Особливості економічного механізму регулювання взаємодії ринків освітніх послуг і праці
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості економічного механізму регулювання взаємодії ринків освітніх послуг і праці
Особенности экономического механизма регулирования взаимодействия рынков образовательных услуг и труда Peculiarities of an mechanism of economic cooperation of educational services and labor regulating market |
|
Creator |
Мудра, Ольга Валеріївна
Мудрая, Ольга Валерьевна Mudra, О. |
|
Description |
Мудра О. В. Особливості економічного механізму регулювання взаємодії ринків освітніх послуг і праці [Текст] / О. В. Мудра // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 3-х т. / ПДТУ. - Маріуполь, 2013. - Вип. 1, Т. 1. - С. 98-101. Проаналізовано погляди вітчизняних та закордонних вчених щодо суті та змісту поняття «економічний механізм». Охарактеризовано зміст, характерні риси та ключові елементи економічного механізму згідно процесного підходу. Наведено діаграму економічного механізму згідно типової нотації за методологією IDEF0. Розкрито особливості економічного механізму згідно процесного підходу. Запропоновано власне визначення поняття «економічний механізм». Наведено виклики інноваційного середовища та їх вплив на процес гармонізації ринків освітніх послуг і праці:розвиток економіки знань, стратегія розвитку науки та інновацій, нова якість освіти. Визначені особливості економічного механізму регулювання взаємодії ринків освітніх послуг та праці. Проаналізовано складові економічного механізму взаємодії ринків освітніх послуг і праці як системи (моделі) «чорного ящика», яка володіє відомими вхідними і вихідними параметрами та невідомим внутрішнім устроєм. Охарактеризовані ключові механізми та процеси економічного механізму регулювання взаємодії ринків освітніх послуг та праці, яким необхідно приділити особливу увагу, а також запропоновані ймовірні шляхи їх подальшого розвитку. Виділені чотири групи процесів, що складають зміст економічного механізму. Проаналізовано зміст процесів організації, мотивації, контролю та розвитку як складових економічного механізму регулювання взаємодії ринків освітніх послуг та праці в сучасних умовах. Визначено необхідність удосконалення взаємодії ринків освітніх послуг та праці на основі впровадження моделі міжсекторної взаємодії - економічного механізму спільних гармонізованих дій органів влади, бізнесу та освіти щодо вирішення конкретних завдань і досягнення балансу ринків. Проанализированы взгляды отечественных и зарубежных ученых относительно сути и содержания понятия «экономический механизм». Охарактеризованы содержание, характерные черты и ключевые элементы экономического механизма согласно процессного подхода. Приведена диаграмма экономического механизма в соответствии с типовой нотацией по методологии IDEF0. Раскрыты особенности экономического механизма согласно процессного подхода. Предложено авторское определение понятия «экономический механизм». Представлены вызовы инновационной среды, оказывающие влияние на процесс гармонизации рынков образовательных услуг и труда: развитие экономики знаний, стратегия развития науки и инноваций, новое качество образования. Определены особенности экономического механизма регулирования взаимодействия рынков образовательных услуг и труда. Проанализированы составляющие экономического механизма взаимодействия рынков образовательных услуг и труда как системы (модели) «черного ящика», которая владеет известными входными и выходными параметрами, и неизвестным внутренним устройством. Охарактеризованы ключевые механизмы и процессы экономического механизма регулирования взаимодействия рынков образовательных услуг и труда, которым необходимо уделить особое внимание, предложенные возможные пути их дальнейшего развития. Выделены четыре группы процессов составляющих содержание экономического механизма. Проанализировано содержание процессов организации, мотивации, контроля и развития как составляющих экономического механизма регулирования взаимодействия рынков образовательных услуг и труда в современных условиях. Определена необходимость совершенствования взаимодействия рынков образовательных услуг и труда на основе внедрения модели межсекторного взаимодействия - экономического механизма совместных гармонизированных действий органов власти, бизнеса и образования в решении конкретных задач и достижения баланса рынков. Views of domestic and foreign scientists concerning an essence and the content of the concept "economic mechanism" are analyzed. The contents, characteristic features and key elements of the economic mechanism according to the process approach are characterized. The chart of the economic mechanism according to the standard notation on IDEF0 methodology is provided. The peculiarities of the economic mechanism according to process approach are revealed. The author’s definition of the concept "economic mechanism" is offered. The challenge calls of the innovative environment, having impact on the process of harmonization of the markets educational services and work are given: the development of knowledge economy, strategy of development of science and innovations, new quality of education. The peculiarities of the economic mechanism regulation of interaction the markets of educational services and work are defined. The main components of the economic mechanism of interaction of the markets of educational services and work as a system (model) "black box" possessing known input and output parameters, and the unknown internal device are analyzed. The key mechanisms and processes of the economic mechanism regulation of interaction of the markets of educational services and work requiring special attention of their further development are characterized. Four groups of processes forming the content of the economic mechanism are singled out. The content of processes of the organization, motivation, control and development as making the economic mechanism of regulation the interaction of the markets of educational services and work in modern conditions is analysed. The necessity of improvement the interaction of the markets of educational services and work on the basis of introduction the model of intersector interaction - the economic mechanism of the joint harmonized actions of authorities, business and education in the solution of specific objectives and the achievement the markets balance is defined. |
|
Date |
2013-09-24T08:23:27Z
2013-09-24T08:23:27Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/4898
|
|
Language |
uk
|
|