Нелинейная динамика в задачах маркетинга
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Нелинейная динамика в задачах маркетинга
Нелінійна динаміка у задачах маркетингу Non-linear dynamics in the problems of marketing |
|
Creator |
Миски-Оглу, Алексей Георгиевич
Шлапак, Наталья Степановна Горошко, Ольга Валерьевна Міскі-Оглу, Олексій Георгійович Шлапак, Наталія Степанівна Горошко, Ольга Валеріївна Miski-Oglu, А. G. Slapak, N. S. Goroshko, O. V. |
|
Description |
Миски-Оглу А. Г. Нелинейная динамика в задачах маркетинга / А. Г. Миски-Оглу, Н. С. Шлапак, О. В. Горошко // Вісник Приазовського державного технічного університету : зб. наукових праць / ПДТУ. - Маріуполь, 2012. - Вип. 24. - С. 55-65. - (Серія : Економічні науки).
Рассмотрены современные проблемы нелинейной экономической динамики. Описаны и проанализированы процессы, происходящие в маркетинге под влиянием объективных экономических условий и субъективных решений участников рынка. Обсуждаются проблемы прогнозирования рыночной конъюнктуры и изменчивости рынков. Подход к решению экономических проблем основан на применении методов и моделей нелинейной динамики, теории клеточных автоматов, нечеткой логики, нейронных сетей, а также других новейших математических теорий. Розглянуто сучасні проблеми нелінійної економічної динаміки. Описані і проаналізовані процеси, які відбуваються у маркетингу під впливом об’ективних економічних умов і суб’ективних рішень учасників ринку. Обговорюються проблеми прогнозування ринкової кон'юнктури і мінливості ринків. Підхід до вирішення економічних проблем заснований на застосуванні методів і моделей нелінійної динаміки, теорії клітинних автоматів, нечіткої логіки, нейронних мереж, а також інших новітніх математичних теорій. Modern problems of non-linear economic dynamics. Described and analyzed are the processes taking place in marketing under the influence of objective economic conditions and the subjective decisions of market participants. The problems of forecasting market conditions and volatility of markets are considered. The approach to solving economic problems is based on application of methods and models of non-linear dynamics, theory of cellular automata, fuzzy logic, neural networks, as well as other advanced mathematical theories. |
|
Date |
2013-11-22T09:47:01Z
2013-11-22T09:47:01Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/5295
|
|
Language |
ru
|
|