Запис Детальніше

Розробка стратегії розвитку промислового підприємства

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка стратегії розвитку промислового підприємства
Разработка стратегии развития промышленного предприятия
Development strategy for the industrial enterprise
 
Creator Македон, В'ячеслав Владиславович
Македон, Вячеслав Владиславович
Makedon, V. V.
 
Description Македон В. В. Розробка стратегії розвитку промислового підприємства [Текст] / В. В. Македон // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності : збірник наукових праць : у 3-х т. / ПДТУ. - Маріуполь, 2013. - Вип. 1, Т. 1. - С. 366-370.
Проведено комплексний аналіз процесу розробку стратегії розвитку підприємства. Запропонована

методика процесу розробки стратегії розвитку підприємства, в якій в якості результуючої моделі

використовується трьохмірний простір окреслення стратегії підприємства, а в якості пояснюючих елементів

- фактори впливу на стратегію, матриці вибору стратегії та сфери діяльності підприємства. Метою

дослідження виступають процеси удосконалення методики розробки стратегії розвитку підприємства в

умовах мінливого зовнішнього середовища. Ефективна розробка стратегії вимагає її детально планування,

вирішення, в якій послідовності будуть розставлені блоки процесу розробки стратегії. Для цього необхідно

скласти алгоритм розробки стратегії. Якісно розроблена стратегія, ретельно прораховані ходи її розробки

гарантують підприємству досконалість роботи та отримання бажаних результатів. Розробка стратегії

здійснюється на п’яти рівнях управління: корпоративному, діловому, функціональному, операційному та

модулятивному. Запропонована в роботі методика розробки стратегії розвитку підприємства носить

комплексний характер і проводиться по трьом сферам діяльності підприємства інтегровано. Вона базується

на використанні матриць по кожному напрямку діяльності. Розробку стратегії розвитку підприємства за

допомогою запропонованої методики починають з проведення аналізу його маркетингової сфери діяльності

за такими показниками, як привабливість ринку та конкурентоспроможність. Привабливість ринку вказує,

наскільки зацікавлено підприємство в роботі на даному ринку і, наскільки відповідають його можливості

умовам роботи на такому ринку. Конкурентна позиція характеризує положення підприємства на даному

ринку, кількість конкурентів та спроможність підприємства залишатися учасником ринку.
Проведен комплексный анализ процесса разработки стратегии развития предприятия. Предложена

методика процесса разработки стратегии развития предприятия, в которой в качестве результирующей

модели используется трехмерное пространство очерчивания стратегии предприятия, а в качестве

объясняющих элементов - факторы влияния на стратегию, матрицы выбора стратегии и сферы деятельности

предприятия. В качестве цели исследования выступают процессы усовершенствования методики разработки

стратегии развития предприятия в условиях изменчивой внешней среды. Эффективная разработка стратегии

требует ее детально планирование, решение, в какой последовательности будут расставленные блоки

процесса разработки стратегии. Для этого необходимо составить алгоритм разработки стратегии.

Качественно разработанная стратегия, тщательным образом просчитанные ходы ее разработки гарантируют

предприятию совершенство работы и получения желательных результатов. Разработка стратегии

осуществляется на пяти уровнях управления: корпоративном, деловом, функциональном, операционном и

модулятивном. Предложенная в работе методика разработки стратегии развития предприятия носит

комплексный характер и проводится по трем сферам деятельности предприятия. Оная базируется на

использовании матриц по каждому направлению деятельности. Разработку стратегии развития предприятия

с помощью предложенной методики начинают с проведения анализа его маркетинговой сферы деятельности

по таким показателям, как привлекательность рынка и конкурентоспособность. Привлекательность рынка

показывает, насколько заинтересовано предприятие в работе на данном рынке и, насколько отвечают его

возможности условиям работы на таком рынке. Конкурентная позиция характеризует положение

предприятия на данном рынке, количество конкурентов и возможность предприятия оставаться участником

рынка.
The complex analysis of enterprises strategy development process is conducted. Methodology of

enterprises strategy development process is offered, that as a resulting model three-dimensional contours of

enterprise strategy is used, and as explaining elements are factors of influence on strategy, matrix of choice of

strategy and sphere of enterprise activity. As an aim of research the processes of improvement of methodology of

enterprise development strategy come forward in the conditions of changeable environment. Effective development

of strategy requires thorough planning before making a decision about the sequence of blocks of development

strategy process. For this purpose it is necessary to make the algorithm of development of strategy. Strategy that

was quality worked out, with the carefully counted motions of its development gives possibility for an enterprise

perfection of its work and receipt of desirable results. Development of strategy comes true on five levels of

management: corporate, business, functional, operation and modulation. The methodology of development of

development strategy of enterprise offered in-process carries complex character and conducted on three spheres of activity of enterprise. It is based on the usage of matrix to every direction of its activity. Development of enterprises

strategy by means of the offered methodology is begun with realization of analysis of its marketing sphere of

activity according to such indexes as market attractiveness and competitiveness. An index of market attractiveness

shows how much is an enterprise interested in making business in this market and, and how its possibilities

corresponds to the conditions of deal making at such market. Completive positions characterizes the promoion of

enterprise at this market, amount of competitors and possibility of enterprise to remain a market participant.
 
Date 2013-12-16T06:59:05Z
2013-12-16T06:59:05Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/5473
 
Language uk