Запис Детальніше

Методичні засади оцінки маркетингового потенціалу інтегрованих компаній важкого машинобудування

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні засади оцінки маркетингового потенціалу інтегрованих компаній важкого машинобудування
Методические аспекты оценки маркетингового потенциала
интегрированных компаний тяжелого машиностроения
Methodological aspects of the evaluation of marketing potential of integrated heavy
industry companies
 
Creator Матюніна, Марина Вікторівна
Матюнина, Марина Викторовна
Matyunina, М.
 
Description Матюніна М. В. Методичні засади оцінки маркетингового потенціалу інтегрованих компаній важкого машинобудування [Текст] / М. В. Матюніна // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 3-х т. / ПДТУ. - Маріуполь, 2013. - Вип. 1, Т. 1. - С. 370-374.
Статтю присвячено проблемам оцінки маркетингового потенціалу компаній важкого
машинобудування України. Запропоновано методичний підхід щодо дослідження розвитку маркетингового
потенціалу – як передуючого етапу створення інтеграційних компаній. Він передбачає наступну
послідовність: по-перше, дослідження питань, пов’язаних зі структурою галузі важкого машинобудування;
по-друге, визначення методів дослідження маркетингового потенціалу; по-третє, визначення основних
факторів впливу на формування альянсів підприємств важкого машинобудування; вчетверте, оцінку
ефективності угод з інтеграції компаній. Проведено аналіз стану та виявлено тенденції розвитку компаній
важкого машинобудування в Україні. Здійснено оцінку розвитку вугільного машинобудування у
Великобританії, США та деяких Європейських країнах. Доведено, що вітчизняні компанії важкого
машинобудування працюють в умовах вертикальної інтеграції зі створенням відповідних холдингових
об’єднань. Вертикальна інтеграція для цих компаній має ряд переваг – дозволяє подолати проблему
«подвійної надбавки», створити конкурентні переваги (неокласична теорія); забезпечити мінімізацію
трансакційних витрат, підвищити ефективність управління поведінки виконавця, розподілити права
власності (неоінституціоналізм); сприяє зростанню фінансових потоків і ринкової оцінки фірми (теорія
корпоративних фінансів). Крім того, завдяки вертикальній інтеграції компаній створюються передумови для
оптимізації податкового навантаження, інтенсифікації інвестицій, більш широкого впровадження інновацій.
Статья посвящена проблемам оценки маркетингового потенциала компаний угольного
машиностроения Украины. Предложен методический подход к исследованию развития маркетингового
потенциала – как предшествующего этапа создания интеграционных компаний. Он предусматривает
следующую последовательность – во-первых, исследование вопросов, связанных со структурой отрасли
угольного машиностроения, во-вторых, определение методов исследования маркетингового потенциала
интегрированных компаний; в-третьих, определение основных факторов влияния на формирование альянсов
предприятий угольного машиностроения; в-четвертых, оценку эффективности процесса интеграции
компаний. Проанализированы и выявлены тенденции развития компаний угольного машиностроения в
Украине. Оценено развитие угольного машиностроения в Великобритании, США и некоторых европейских
странах. Доказано, что отечественные компании тяжелого машиностроения работают в условиях
вертикальной интеграции с созданием соответствующих холдинговых объединений. Вертикальная
интеграция для этих компаний имеет ряд преимуществ – позволяет преодолеть проблему «двойной
надбавки», создать конкурентные преимущества (неоклассическая теория); обеспечить минимизацию
транзакционных издержек, повысить эффективность управления поведением исполнителя, распределить
права собственности (неоинституционализм); способствует увеличению финансовых потоков и рыночной
оценки фирмы (теория корпоративных финансов). Кроме того, благодаря вертикальной интеграции
компаний создаются предпосылки для оптимизации налоговой нагрузки, интенсификации инвестиций,
более широкого внедрения инноваций.
Article is devoted to evaluation of the marketing potential of coal machine building companies of Ukraine.
The methodical approach to the study of marketing potential - as the previous phase of the integration of companies.
It provides the following sequence - first, the study of issues related to the structure of the coal industry engineering,
secondly, to determine research methods of marketing potential of integrated companies, and thirdly, the definition
of the factors influencing the formation of alliances of coal machinery, and fourthly, evaluation of the integration of
the companies. Analyzed and identified trends in coal mechanical engineering companies in Ukraine. Evaluate the
development of the coal engineering in the UK, the U.S. and some European countries. Proved that the domestic
heavy engineering company working in a vertical integration with the creation of appropriate holding associations.
The vertical integration of these companies has a number of advantages - can overcome the problem of "double
charges" to create competitive advantages (neoclassical theory) provide minimization of transaction costs, increase
efficiency, control the behavior of the performer, distribute ownership (neoinstitutionalism) helps to increase
financial flows and market valuation company (the theory of corporate finance). Moreover, thanks to vertical
integration are prerequisites for the optimization of the tax burden, the intensification of investment, greater
innovation. On the example of the Ukrainian company SPC "Mining machines" had investigated the effectiveness of
vertical integration of the coal plant engineering, united in the operational holding.
 
Date 2013-12-16T07:13:00Z
2013-12-16T07:13:00Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/5474
 
Language uk