Система маркетингових каналів: елементи, діагностика, результативність
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Система маркетингових каналів: елементи, діагностика, результативність
Система маркетинговых каналов: элементы, диагностика, результативность The system of marketing channels: elements, diagnostics and performance |
|
Creator |
Доброскок, Юлія Борисівна
Доброскок, Юлия Борисовна Dobroskok, Y. |
|
Description |
Доброскок Ю. Б. Система маркетингових каналів: елементи, діагностика, результативність / Ю. Б. Доброскок // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. - Маріуполь, 2013. - Вип. 1, Т. 2. - С. 208-212.
У статті проаналізовано останні загальносвітові тенденції поведінки торговельних посередників на ринку, зокрема вплив приходу великих міжнародних мережних торговельних структур. Представлено базову модель ринкового середовища для побудови маркетингових каналів. Систематизовано параметри, критерії й фактори, що впливають на процеси взаємодії учасників у маркетингових каналах. Встановлено, що базовими нематеріальними ресурсами, що впливають на характер взаємодії учасників маркетингового каналу й, в остаточному підсумку, на зростання прибутку, є довіра між бізнес-учасниками, з одного боку, і між ними й споживачами, з іншої сторони. Як стратегія, спрямована на використання влади, так і стратегія встановлення довіри, вимагають реалізації певних зусиль компаній у різних напрямках. Автором запропоновано концептуальні основи структурного аналізу змінних, що визначають природу маркетингового каналу в системі збуту підприємства. В статье проанализированы последние общемировые тенденции поведения торговых посредников на рынке, в частности влияние прихода на отечественный рынок крупных мировых сетевых торговых структур. Представлена базовая модель рыночной среды для построения маркетинговых каналов. Систематизированы параметры, критерии и факторы, влияющие на процессы взаимодействия участников в маркетинговых каналах. Установлено, что базовыми нематериальными ресурсами, которые влияют на характер взаимодействия участников маркетингового канала и, в конечном итоге на рост прибыли, является доверие между бизнес-субъектами, с одной стороны и между ними и потребителями, с другой. Автором предложены концептуальные основы структурного анализа переменных, определяющих природу маркетингового канала в системе сбыта предприятия. The article analizes the latest global trends of reseller’s behaviors in the market, in particular the influence of the entrance to the Ukrainian market the large global network of trade partners. It presents the basic model of the market environment for building marketing channels. Systematized criteria and factors, influencing on the processes of interaction between the participants in the marketing channels. Established that the intangible resources that affect the interaction of marketing channel members and increase profits is actually the trust between business-subjects, on the one hand, and between them and consumers, on the other hand.The author of the proposed conceptual framework of the structural analysis of the variables that determine the nature of the marketing channel in the system of sale of the enterprise. |
|
Date |
2014-01-17T08:07:18Z
2014-01-17T08:07:18Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/5594
|
|
Language |
uk
|
|