Запис Детальніше

Стратегічна карта як ефективний інструмент управління людським капіталом

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічна карта як ефективний інструмент управління людським капіталом
Стратегическая карта как эффективный инструмент



управления человеческим капиталом
Strategic map as a tool for effective management of human capital
 
Creator Берсуцький, Антон Якович
Каменська, Оксана Олексіївна
Берсуцкий, Антон Яковлевич
Каменская, Оксана Алексеевна
Bersutsky, A.
Kamenskaya, A.
 
Description Берсуцький А. Я. Стратегічна карта як ефективний інструмент управління







людським капіталом / А. Я. Берсуцький, О. О. Каменська // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. - Маріуполь, 2013. - Вип. 1, Т. 2. - С. 229-234.
У статті обґрунтовано необхідність формування механізму управління людським капіталом за







допомогою стратегічних карт. Розроблено стратегічну карту людського капіталу, яка сприяє доведенню







інформації про стратегічні цілі підприємства до всіх її співробітників. У результаті співробітники







навчаються стратегічно мислити й можуть внести власні ідеї й доповнення у формулювання місії та







стратегії підприємства. У процесі впровадження стратегічних карт підприємство одержує можливість не







просто аналізувати й оцінювати результати діяльності за минулий період, але й ефективно управляти своєю







діяльністю на основі даного аналізу. Конкурентоспроможність підприємств прямо залежить від здатності







провадити продукцію точно в строк, за мінімальною ціною й з винятковою якістю. При цьому головною







умовою утримання існуючих і завоювання нових клієнтів є безперечне виконання договірних зобов'язань по







всіх укладених контрактах. Істотне значення має погодженість даних цілей із загальною місією й стратегією







підприємства. Тому стратегічні цілі людського капіталу визначаються як для підрозділів, так і для рівнів







організаційної структури. Заключним етапом впровадження стратегічної карти є план заходів, що







передбачав відповідальних за виконання конкретних заходів і строки проміжних і підсумкових звітів.







Модель стратегічної карти людського капіталу дає можливість представити людський капітал як величину,







постійно конвертовану в наявні кошти або ліквідні активи за рахунок більших обсягів продажів і менших







витрат.
В статье обоснована необходимость формирования механизма управления человеческим капиталом



с помощью стратегических карт. Разработана стратегическая карта человеческого капитала, которая



содействует доведению информации о стратегических целях предприятия до всех ее сотрудников. В



результате сотрудники учатся стратегически мыслить и могут внести собственные идеи и дополнения в



формулирование миссии и стратегии предприятия. В процессе внедрения стратегических карт предприятие



получает возможность не просто анализировать и оценивать результаты деятельности за прошедший



период, но и эффективно управлять своей деятельностью на основе данного анализа.



Конкурентоспособность предприятий напрямую зависит от способности производить продукцию точно в



срок, по минимальной цене и с исключительным качеством. При этом главным условием удержания



существующих и завоевания новых клиентов является бесспорное выполнение договорных обязательств по



всем заключенным контрактам. Существенное значение имеет согласованность данных целей с общей



миссией и стратегией предприятия. Поэтому стратегические цели человеческого капитала определяются как



для подразделений, так и для уровней организационной структуры. Заключительным этапом внедрения



стратегической карты является план мероприятий, предусматривающий ответственных за выполнение



конкретных мероприятий и сроки промежуточных и итоговых отчетов. Модель стратегической карты



человеческого капитала дает возможность представить человеческий капитал как величину, постоянно



конвертируемую в наличные средства или ликвидные активы за счет больших объемов продаж и меньших



затрат.
In article is proved the necessity of the controling mechanism formation by a human capital with the help



of strategic maps . The strategic map of a human capital which helps finishing of information on strategic objectives



of the entity to it's all employees is developed. As a result employees learn to think strategically and can bring their



own ideas and additions in a formulation of mission and entity strategy. In the course of implementation of strategic



maps the entity has an opportunity not simply to analyze and estimate results of activities for last period, but also



effectively to manage the activities on the basis of this analysis. Competitiveness of the entities directly depends on



a capability to make products just in time, at a minimum price and with exclusive quality. Thus the main condition



of deduction existing and gains of new clients is indisputable accomplishment of contractual commitments under all



signed contracts. Essential value has coordination of these purposes with general mission and entity strategy.



Therefore strategic objectives of a human capital are determined both for divisions, and for levels of organizational



structure. The final stage of implementation of a strategic map is the actions plan providing responsible for



accomplishment of specific actions and terms of interim and closing statements. The model of a strategic map of a



human capital gives the chance to provide a human capital as size, constantly convertible to cash or quick assets at



the expense of large volumes of sales and smaller costs.
 
Date 2014-01-20T10:35:14Z
2014-01-20T10:35:14Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/5601
 
Language uk