Запис Детальніше

Конкурентоспроможність та особливості її формування

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конкурентоспроможність та особливості її формування
Конкурентоспособность и особенности еѐ формирования
Competitiveness and pecularities of its formation
 
Creator Волошин, В'ячеслав Степанович
Капранова, Лариса Григорівна
Волошин, Вячеслав Степанович
Капранова, Лариса Григорьевна
Voloshin, V. S.
Kapranova, L. G.
 
Description Волошин В. С. Конкурентоспроможність та особливості її формування / В. С. Волошин, Л. Г. Капранова // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2013. - Вип. 1, Т. 2. - С. 264-269.
В статті визначено сутність терміну конкурентоспроможність промислового підприємства.

Визначено, що конкурентоспроможність промислового підприємства безпосередньо залежить від

конкурентоспроможності його продукції, як на внутрішньому ринку так і на зовнішніх. Визначено фактори,

що впливають на його конкурентоспроможність, та виокремлено зовнішні і внутрішні конкурентні переваги.

Наведено динаміку світового експорту та імпорту і, зокрема, експорту й імпорту автомобільної продукції,

машин і транспортного обладнання. Визначено, що світовий експорт та імпорт, і, в першу чергу, експорт та

імпорт автомобільної продукції, машин та транспортного обладнання має позитивні тенденції. Виокремлено

методи оцінювання конкурентоспроможності промислового підприємства, що є найбільш поширеними у

використанні. Розраховано динаміку індексу порівняльної переваги (RCA) для світового ринку

автомобільної продукції, машин та транспортного обладнання. Визначено, що індекс порівняльної переваги

(RCA) для світового ринку автомобільної продукції, машин та транспортного обладнання має від'ємне

значення. Це свідчить про те, що цей ринок має можливість подальшого розвитку у порівнянні з іншими.

Розраховано динаміку індекса Херфіндаля-Хіршмана (НHI) для світового ринку автомобільної продукції,

машин та транспортного обладнання. Визначено, що світовий ринок автомобільної продукції, машин і

транспортного обладнання є середньо концентрованим та є тенденція щодо зниження індексу концентрації.
В статье определена сущность термина конкурентоспособность промышленного предприятия.

Определено, что конкурентоспособность промышленного предприятия напрямую зависит от

конкурентоспособности его продукции, как на внутреннем рынке, так и на внешних. Определены факторы,

влияющие на конкурентоспособность промышленного предприятия, и выделены внешние и внутренние

конкурентные преимущества. Приведена динамика мирового экспорта и импорта и, в частности экспорта и

импорта автомобильной продукции, машин и транспортного оборудования. Определено, что мировой

экспорт и импорт, и в том числе экспорт и импорт автомобильной продукции, машин и транспортного

оборудования имеют положительные тенденции. Выделены методы оценки конкурентоспособности

промышленного предприятия, являющиеся наиболее распространѐнными в использовании. Рассчитано

динамику индекса сравнительного преимущества (RCA) для мирового рынка автомобильной продукции,

машин и транспортного оборудования. Определено, что индекс сравнительного преимущества (RCA) для

мирового рынка автомобильной продукции, машин и транспортного оборудования имеет отрицательное

значение. Это свидетельствует о том, что этот рынок имеет возможность дальнейшего развития по

сравнению с другими. Рассчитано динамику индекса Херфиндаля-Хиршмана (ННІ) для мирового рынка

автомобильной продукции, машин и транспортного оборудования. Определено, что мировой рынок

автомобильной продукции, машин и транспортного оборудования является среднеконцентрованым рынком

и существует тенденция к снижению индекса концентрации.
The article defines the essence of the term competitiveness of industrial enterprises. It was determined that

the competitiveness of industrial enterpriser depends on the competitiveness of the products on the uomesticand

foreign market . The factors affecting the competitiveness of industrial enterprises were defined and allocated

internal and external competitive advantage. The dynamics of world exports and imports, and in particular exports

and imports of automotive products, machinery and transport equipment are shown. It was determined that the

world's exports and imports, including imports and exports of automotive products, machinery and transport

equipment have positive trends. It is identified most common methods of assessment of competitiveness of

industrial enterprises. It is calculated the ratio of comparative advantage (RCA) dynamics for the global market

automotive products, machinery and transport equipment. It was determined that the ratio of comparative advantage

(RCA) for the global market automotive products, machinery and transport equipment has a negative value, which

proves that this market has the opportunityfor further development. It is calculated the dynamics of the Herfmdahldetermined

that the global market of automotive products, machinery and transport equipment is semi-concentrated

market and there is a downward trend in the concentration index.
 
Date 2014-02-10T07:27:04Z
2014-02-10T07:27:04Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/5736
 
Language uk