Модернизация комплекса маркетинга на примере ОАО «УГМК»
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модернизация комплекса маркетинга на примере ОАО «УГМК»
Модернізація комплексу маркетингу на прикладі ВАТ «УГМК» Modernization of the marketing mix on example of company «UGMK» |
|
Creator |
Толпежникова, Татьяна Георгиевна
Толпежнікова, Тетяна Георгіївна Tolpezhnikova, T. G. |
|
Description |
Толпежникова Т. Г. Модернизация комплекса маркетинга на примере ОАО «УГМК» / Т. Г. Толпежникова // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2013. - Вип. 1, Т. 2. - С. 279-282.
В статье рассмотрена структура комплекса маркетинга промышленного предприятия, его особенности, предложены мероприятия по его модернизации. Также обосновано применение маркетингового подхода к организации рыночной деятельности предприятий на современном этапе, а также определения содержания и методов маркетинговой деятельности субъекта хозяйствования. Рассмотрены метод оценки эффективности и поиск путей совершенствования комплекса маркетинга современного промышленного предприятия, механизм управления маркетинговыми процессами в условиях многокритериальности видов деятельности хозяйствующего субъекта производственной деятельности. Выделены основные направления маркетинговой многокритериальной деятельности, а также рассмотрены маркетинговые процессы ОАО «Украинская горно-металлургическая компания». На основе проведенного анализа были построены профили деятельности предприятий. Выделены основные признаки по критериям маркетингового роста ОАО «УГМК» и его конкурента. С целью анализа возможностей, угроз, слабых и сильных сторон был проведен SWOT-анализ для предприятия и сформулированы предложения по модификации комплекса маркетинга предприятия. Сформированы маркетинговые стратегии и сформулированы обобщенные по основным элементам комплексы маркетинга ОАО «Украинская горно-металлургическая компания». У статті розглянуто структуру комплексу маркетингу промислового підприємства, його особливості. Запропоновано заходи по модернізації комплексу маркетингу. Також обґрунтовано застосування маркетингового підходу до організації ринкової діяльності підприємств на сучасному етапі, а також визначення змісту і методів маркетингової діяльності суб’єкту господарювання. Розглянуто метод оцінки ефективності і пошук шляхів вдосконалення комплексу маркетингу сучасного промислового підприємства, механізм управління маркетинговими процесами в умовах багатокритерыальносты видів діяльності господарюючого суб'єкта виробничої діяльності. Виділено основні напрями маркетингової багатокритерійної діяльності, а також розглянуто маркетингові процеси ВАТ «Українська гірничо-металургійна компанія». На основі проведеного аналізу були побудовані профілі діяльності підприємств. Виділені основні ознаки за критеріями маркетингового росту ВАТ «УГМК» і його конкурента. З метою аналізу можливостей, загроз, слабких і сильних сторін був проведений SWOT-аналіз для підприємства та сформульовані пропозиції стосовно модифікації комплексу маркетингу підприємства. Сформовані маркетингові стратегії і сформульовані узагальнені по основних елементах комплекси маркетингу ВАТ «Українська гірничо-металургійна компанія». The structure of the marketing of the industrial enterprise, its features was described in the article. The measures for modernization of the marketing mix. Also was justified the use of a marketing approach to the organization of the market of enterprises at the present stage, as well as determining the content and methods of marketing activities of a business entity. Was considered the method of performance evaluation and seached for ways to improve the marketing mix of the modern industrial enterprise, the mechanism of management of marketing processes in multicriteriality activities of the economic entity of production activities. The basic directions of activity of the marketing multi-criteria and discusses marketing processes of "Ukrayinska girnycho-metalurgiyna kompaniya (International Metal Trading Network)" On the basis of this analysis were constructed profiles of enterprises. The basic criteria for signs of growth in the marketing of "UGMK" and its competitor. To analyze the opportunities, threats, strengths and weaknesses was conducted SWOT-analysis for the enterprise and proposals for modification of the marketing company. Formed marketing strategies are formulated and summarized the main elements of the marketing mix of " Ukrayinska girnycho-metalurgiyna kompaniya (International Metal Trading Network)". |
|
Date |
2014-02-10T08:04:02Z
2014-02-10T08:04:02Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/5740
|
|
Language |
ru
|
|