Діалогова взаємодія влади з третім сектором в Україні
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Діалогова взаємодія влади з третім сектором в Україні
Диалоговое взаимодействие власти с третьим сектором в Украине Dialog interactive interaction of power with the third sector in Ukraine |
|
Creator |
Примоленна, Любов Миколаївна
Примоленная, Любов Николаевна Prymolenna, L. |
|
Description |
Примоленна Л. М. Діалогова взаємодія влади з третім сектором в Україні / Л. М. Примоленна // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2013. - Вип. 1, Т. 3. - С. 353-357.
Розглядаючи можливості реалізації діалогу між представниками органів державної влади та організаціями третього сектору в багатьох країнах, як і в Україні в тому числі, можна визначити організаційні та змістовні сторони механізму діалогової взаємодії названих суб’єктів. Визначено, що технології, які використовуються сторонами в соціальному діалозі, досить різноманітні. Деякі у практиці використовуються організаціями третього сектору, а інші є характерними для органів державної влади. Частіше для діалогової взаємодії соціуму застосовуються соціальні технології представників громадськості, які мають три вектори. Розглядаючи сучасний стан взаємодії в Україні органів державної влади та громадськості, встановлено, що сталому розвитку взаємодії організацій третього сектору з органами влади сприяють удосконалення загальнодержавного законодавства та відповідної нормативно-правової бази місцевого та регіонального значення, обмін актуальною інформацією, спільна участь органів влади та громадських організацій в соціально важливих заходах та акціях в основу яких покладено принципи соціального партнерства, розробка і реалізація спільних партнерських соціальних проектів, створення відповідних економічних програм, в даному плані саме соціальні проблеми внаслідок повільного розвитку економіки будуть загострюватись найбільше, оскільки економіка без швидкого зростання не здатна забезпечити зростаючі потреби соціальної сфери. Рассматривая возможности реализации диалога между представителями органов государственной власти и организациями третьего сектору во многих странах, как и в Украине в том числе, можно определить организационные и содержательные стороны механизма диалогового взаимодействия названных субъектов. Определенно, что технологии, которые используются сторонами в социальном диалоге, достаточно разнообразны. Некоторые в практике используются организациями третьего сектора, а другие являются характерными для органов государственной власти. Чаще для диалогового взаимодействия социума применяются социальные технологии представителей общественности, которые имеют три вектора. Рассматривая современное состояние взаимодействия в Украине органов государственной власти и общественности, установлено, что устойчивому развитию взаимодействия организаций третьего сектора с органами власти способствуют усовершенствование общегосударственного законодательства и соответствующей нормативно-правовой базы местного и регионального значения, обмен актуальной информацией, общее участие органов власти и общественных организаций в социально важных мероприятиях и акциях в основу которых положены принципы социального партнерства, разработка и реализация общих партнерских социальных проектов, создание соответствующих экономических программ, в данном плане именно социальные проблемы в результате медленного развития экономики будут заостряться больше всего, поскольку экономика без быстрого роста не способна обеспечить растущие потребности социальной сферы. In considering the feasibility of dialogue between public authorities and third sector organizations in many countries , as in Ukraine , including , it is possible to determine the institutional and substantive aspects of the mechanism of interaction of the dialog named entities. Certainly the technology that is used in social dialogue , are quite varied . Some of the practices used by organizations in the third sector , while others are specific to the state authorities. More often for the dialog interaction of society apply social technologies of the public who have three vectors . Considering the current state of interaction in the Ukraine government bodies and the public , it is found that the interaction between sustainable development of third sector organizations to contribute to the improvement of government of national legislation and appropriate legal and regulatory framework of local and regional importance , the exchange of relevant information , the general part of the authorities and public organizations in important social events and activities which are based on the principles of social partnership , the development and implementation of joint projects of social partnership , the creation of appropriate economic programs in the plan is the social problems as a result of the slow development of the economy will be sharpened more likely, because the economy without rapid growth can not meet the growing needs of the social sector. |
|
Date |
2014-04-04T09:42:07Z
2014-04-04T09:42:07Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/6004
|
|
Language |
uk
|
|