Запис Детальніше

Система екологічного маркетингу промислових підприємств

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Система екологічного маркетингу промислових підприємств
Система экологического маркетинга







промышленных предприятий
System of the ecological marketing of







industrial enterprises
 
Creator Белопольський, Микола Григорович
Толпежнікова, Тетяна Георгіївна
Белопольский, Николай Григорьевич
Толпежникова, Татьяна Георгиевна
Belopolskiy, N. G.
Tolpezhnikova, T. G.
 
Description Белопольський М. Г. Система екологічного маркетингу







промислових підприємств / М. Г. Белопольський, Т. Г. Толпежнікова // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2013. - Вип. 2, Т. 1. - С. 24-28.
У статті розглянуто роль екологічного маркетингу в структурі комплексу







маркетингу промислових підприємств. Узагальнена модель системи екологічного







маркетингу, що ілюструє її розвиток і вдосконалення. Маркетингова діяльність сучасних







підприємств стає більш зосередженою на концепції еко-економічного розвитку, всі більшу







актуальність набувають «екологічні товари», та як наслідок екобрендінг (екологічний







маркетинг). Екологічний маркетинг – розробка та створення методів просування і







реалізац ії не тільки екологічно безпечної продукц ії або послуги, але і просування







екологічно спрямованого виробництва. Розглянуто роль екологічної політики, яка буде







спрямована на розробку і впровадження методів щодо зниження і попередження







негативних впливів на навколишнє середовище протягом всього життєвого циклу







продукц ії, що виготовляється п ідприємством продукц ії, а також оцінку досягнутих







результатів. У роботі розглянуті основні варіанти базової маркетингової екологічної







стратегії підприємства. У рамках вибору екологічної стратегії обґрунтовано методичні







підходи на засадах факторів позитивної та негативної мотивації які повинні перевищувати







витрати для здійснення природоохоронної діяльності в повному обсязі. Для оптимізації







стратегії розвитку підприємств рекомендований метод вибору еко-економічної стратегії,







який побудований на основі економічних критеріїв її оцінки.
В статье рассмотрена роль экологического маркетинга в структуре комплекса







маркетинга промышленных предприятий. Обобщенная модель системы экологического







маркетинга, который иллюстрирует ее развитие и совершенствование. Маркетинговая







деятельность современных предприятий становится более сосредоточенной на концепции







эко-экономического развития, все большую актуальность приобретают «экологические







товары», и как следствие экобрендинг (экологический маркетинг). Экологический







маркетинг – разработка и создание методов продвижения и реализации не только







экологически безопасной продукции или услуги, но и продвижение экологически







направленного производства. Рассмотрена роль экологической политики, которая будет







направлена на разработку и внедрение методов относительно снижения и предупреждения







негативных влияний на окружающую среду в течение всего жизненного цикла продукции,







которая изготовляется предприятием продукции, а также оценка достигнуты х результатов.







В работе рассмотрены основные варианты базовой маркетинговой экологической







стратегии предприятия. В рамках выбора экологической стратегии обоснованы







методические подходы на принципах факторов позитивной и негативной мотивации







которые должны превышать затраты для осуществления природоохранной деятельности в







полном объеме. Для оптимизации стратегии развития предприятий рекомендованный







метод выбора эко-экономической стратегии, который построен на основе экономических







критериев ее оценки.
In the article the role of the ecological marketing is considered in the structure of







complex of marketing of industrial enterprises. Generalized model of the system of the







ecological marketing that illustrates its development and perfection. Marketing activity of







modern enterprises becomes more concentrated on conception of eco-economic development, all







greater actuality is acquired by «ecological commodities», and as a result ecobranding







(ecological marketing). The ecological marketing is development and creation of methods of







advancement and realization not only ecologically of safe products or favour but also







advancement of the ecologically directed production. The role of ecological policy, that will be







sent to development and introduction of methods in relation to a decline and warning of negative







influences on an environment during all life cycle of products that is made the enterprise of







products, and also estimation of the attained results, is considered. The basic variants of base







marketing ecological strategy of enterprise are in-process considered. Within the framework of







choice of ecological strategy methodical approaches are reasonable on principles of factors of







positive and negative motivation that must exceed expenses for realization of nature protection







activity in full. For optimization of strategy of development of enterprises there is the







recommended method of choice of eco-economic strategy, that is built on the basis of economic







criteria of her estimation.
 
Date 2014-04-11T11:45:06Z
2014-04-11T11:45:06Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/6027
 
Language uk