Запис Детальніше

Управління маркетинговим потенціалом на переробних підприємствах в умовах ринкової економіки

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетинговим потенціалом на переробних підприємствах в умовах ринкової економіки
Управление маркетинговым потенциалом на
перерабатывающих предприятиях в условиях рыночной экономики
A management of marketing potential in the
processing enterprises in market economy conditions
 
Creator Гончаров, Валентин Миколайович
Бистрова, Тетяна Семенівна
Гончаров, Валентин Николаевич
Быстрова, Татьяна Семеновна
Goncharov, V. N.
Bystrova, T. S.
 
Description Гончаров В. М., Бистрова Т. С. Управління маркетинговим потенціалом на
переробних підприємствах в умовах ринкової економіки / В. М. Гончаров, Т. С. Бистрова // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2013. - Вип. 2, Т. 1. - С. 115-122.
В статті визначені основні напрямки побудови ефективного управління
конкурентоспроможним маркетинговим потенціалом переробних підприємств за
ринкових умов. Проаналізовано ряд досліджень вітчизняних вчених що до визначення
поняття «маркетинговий потенціал» підприємства. Розкрито його сутність, визначені
основні елементи маркетингового потенціалу та значення необхідності управління
маркетинговим потенціалом на переробних підприємствах. Визначено маркетингові
фактори, які формують потенціал переробних п ідприємств. Наведена класифікація
основних елементів маркетингового потенціалу підприємств та обґрунтована необхідність
її застосування на переробних підприємствах при виявлені резервів п ідвищення
конкурентоспроможності підприємства. Розкрито форми маркетингу, які застосовують на
українських підприємствах переробного комплексу: епізодичне використання
інструментів маркетингу керівниками чи уповноваженими особами, періодичне
використання маркетингу структурними підрозділами підприємств та використання
маркетингу як частини системи управління підприємством із постійним застосуванням
максимального набору відповідних інструментів. Проведено аналіз економічного стану
типового представника досліджуваної галузі. Визначені напрямки дослідження місії
підприємства при виборі стратегії управління маркетинговим потенціалом та
сформульовані конкурентні цілі для досліджуваного підприємства. Виявлено основні
фактори, що визначають політику ефективного управління маркетинговим потенціалом
на підприємстві та визначено рівень використання маркетингового потенціалу на
досліджуваному підприємстві. Запропоновано застосування стратегічного підходу що до
управління маркетинговим потенціалом на переробних підприємствах.
В статье определены основные направления построения эффективного управления
конкурентоспособным маркетинговым потенциалом перерабатывающих предприятий в
рыночных условиях. Проанализирован ряд исследований отечественных ученых
касающихся определения понятия «маркетинговый потенциал» предприятия. Раскрыта
его сущность, определены основные элементы маркетингового потенциала и значение
необходимости управление маркетинговым потенциалом на перерабатывающих
предприятиях. Определены маркетинговые факторы, которые формируют потенциал
перерабатывающих предприятий. Приведена классификация основных элементов
маркетингового потенциала предприятий и обоснована необходимость ее применения на
перерабатывающих предприятиях при выявлении резервов повышения
конкурентоспособности предприятия. Раскрыты формы маркетинга, которые применяют
на украинских предприятиях перерабатывающего комплекса - это эпизодическое
использование инструментов маркетинга руководителями или уполномоченными лицами,
периодическое использование маркетинга структурными подразделениями предприятий и
использование маркетинга как части системы управления предприятием с постоянным
применением максимального набора соответствующих инструментов. Проведен анализ
экономического состояния типичного представителя исследуемой отрасли. Определены
направления исследования миссии предприятия при выборе стратегии управления
маркетинговым потенциалом и сформулированы конкурентные цели для исследуемого
предприятия. Выявлены основные факторы, определяющие политику эффективного
управления маркетинговым потенциалом на предприятии, и определен уровень
использования маркетингового потенциала на исследуемом предприятии. Предложено
применение стратегического подхода по управлению маркетинговым потенциалом на
перерабатывающих предприятиях.
The article identifies basic directions of construction the effective management of
competitive marketing potential at the processing enterprises in the market conditions. It was
analyzed a number of scientists research to define the «market potential» of the enterprise. It was
revealed the essence and the basic elements of marketing potential and value of necessity of
marketing potential management in processing plants. It was defined marketing factors that form
the potential of processing enterprises. It was resulted classification of basic elements of
marketing potential of enterprises and proved the necessity of its application on the processing
enterprises under the discovering reserves for increasing the competitiveness of the enterprise. It
was revealed the marketing forms which apply on the Ukrainian enterprises of processing
complex: episodic using of marketing instruments by the leaders or authorized persons, periodic
using of the marketing by the structural subdivisions of enterprises and using of marketing as a
part of the control system by the enterprise with permanent applying of a maximum set of
appropriate tools. It was analyzed of economic position of typical representative in the investigated industry. It was determined the direction of the research mission of the enterprise at
the choice of the management marketing potential strategy and competing goals that formulated
for the studied companies. It was found out the basic factors which determine the policy of
effective marketing potential management on the enterprise and certainly, the level of the using
of marketing potential on the investigated enterprise. It was proposed to apply a strategic
approach to the management of marketing potential on the processing enterprises.
 
Date 2014-05-21T08:32:54Z
2014-05-21T08:32:54Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/6093
 
Language uk