Запис Детальніше

Дорожні карти як метод державного регулювання розвитку авіабудівних підприємств України

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дорожні карти як метод державного регулювання розвитку авіабудівних підприємств України
Дорожные карты как метод государственного регулирования
интегративного развития авиастроительных предприятий Украины
Road maps as method of state regulation of integrative development of
aircraft construction enterprises of Ukraine
 
Creator Янчук, Марина Борисівна
Янчук, Марина Борисовна
Yanchuk, M.
 
Description Янчук М. Б. Дорожні карти як метод державного регулювання розвитку

авіабудівних підприємств України [Текст] / М. Б. Янчук // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. - 2013. - Вип. 2, Т. 1. - С. 203-208.
Розглянуто, що актуальним є визначення та окреслення пріоритетних пропозицій

та рекомендацій щодо процесу державного управління та регулювання інтегративним

розвитком авіапромислових підприємств, який забезпечить подолання обмеженого обсягу

власного інвестиційного ресурсу для формування і реалізації проривних проектів у

відповідних сегментах авіабудування. Відмічено, що відсутність використання таких

прогресивних методик стратегічного планування, як складання дорожніх карт, у

поєднанні з програмно-цільовим методом гальмує забезпечення необхідних умов для

ефективного розвитку авіапромислових підприємств. Визначено, що негативною

особливістю цільових програмних документів розвитку галузі є те, що із них не

представляється можливим визначити, які літаки і в якій кількості необхідно мати для

задоволення потреб всередині країни; яку авіаційну продукцію можна запропонувати на

закордонний ринок; відсутній прогноз технічного стану існуючого парку літаків на

найближче майбутнє. Представлена логіка дорожнього картирування умовного

високотехнологічного проекту, а також запропоновано власний варіант дорожньої карти

державного регулювання за ключовими напрямами прогностичної стратегії розвитку

авіапромислової галузі, виходячи із попередньо здійсненного аналізу проблем стану

авіабудівної галузі. Зроблені висновки, щодо врахування ключових моментів при

реалізації програмних заходів розвитку авіабудівного комплексу України за умови

використання методу дорожнього картирування.
Рассмотрена актуальность определения приоритетных предложений и
рекомендаций государственного управления и регулирования интегративным развитием
авиапромышленных предприятий, что позволяет обеспечить преодоление ограниченного
объема собственного инвестиционного ресурса для формирования и реализации
прорывных проектов в соответствующи х сегментах авиастроения. Отмечено, что
отсутствие использования таки х прогрессивных методик стратегического планирования,
как составление дорожных карт, в сочетании с программно - целевым методом тормозит
обеспечение необходимых условий для эффективного развития авиапромышленных
предприятий. Определено, что негативной особенностью целевых программных
документов развития отрасли является то, что из них не представляется возможным
определить, какие самолеты и в каком количестве необходимо иметь для удовлетворения
потребностей внутри страны; какую конкретно авиационную продукцию можно
предложить на зарубежный рынок; отсутствует прогноз технического состояния
существующего парка самолетов на ближайшее будущее. Представлен общий подход к
логике дорожного картирования для условного высокотехнологичного проекта, а также
предложен собственный вариант дорожной карты государственного регулирования по
ключевым направлениям прогностической стратегии развития авиапромышленной
отрасли Украины, исходя из предварительного анализа проблем состояния
авиастроительной отрасли. Сделаны выводы относительно учета ключевых моментов при
реализации программных мероприятий развития авиастроительного комплекса Украины ,
которые необходимо учитывать при использовании метода дорожного картирования.
In the article is considered that identifying and outlining priority proposals and
recommendations for process of government control and regulation of integrative development
of aircraft construction enterprises that will provide overcoming limited amount of own
investment resources for the development and implementation of breakthrough projects in
respective segments of aviation industry is up-to-date. It is noted that the lack of use of such
advanced techniques of strategic planning as drawing road maps in conjunction with target
program method impedes creation of necessary conditions for effective development of aircraft
construction businesses. It’s determined that negative feature of the target program documents of
the industry development is that it’s impossible to determine which aircraft and of what quantity
should meet the requirements within the country, which aviation products can be offered to the
international market, there is no forecast of the technical state of existing aircraft fleet in the near
future. Logic of road mapping of conventional high-tech project is presented and own version of
the roadmap of government regulation in key areas of predictive strategy of aviation industry
based on pre- analyzing problems is offered. Conclusions regarding consideration of key issues
in implementation of program activities of Ukrainian aircraft development complex with the use
of road mapping method are made.
 
Date 2014-05-27T06:06:30Z
2014-05-27T06:06:30Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/6131
 
Language uk