Запис Детальніше

Оцінка іміджу брендів автомобілебудівних підприємств України за методом семантичного диференціалу

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка іміджу брендів автомобілебудівних підприємств України за методом семантичного диференціалу
Оценка имиджа брендов автомобилестроительных

предприятий Украины методом семантического дифференциала
Estimation of Brand Image of Machine Building Companies in

Ukraine by Semantic Differential Approach
 
Creator Приходько, Дар'я Олександрівна
Приходько, Дарья Александровна
Prykhodko, D.
 
Description Приходько Д. О. Оцінка іміджу брендів автомобілебудівних підприємств

України за методом семантичного диференціалу / Д. О. Приходько // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2013. - Вип. 2, Т. 1. - С. 334-339.
Метою статті є удосконалення алгоритму оцінки іміджу брендів

автомобілебудівних підприємств за методом семантичного диференціалу, а також оцінка

іміджу брендів автомобілебудівних підприємств України за методом семантичного

диференціалу. У статті було розглянуто метод семантичного диференціалу, як засіб

оцінки іміджу бренду підприємства. В результаті дослідження було визначено набір шкал

семантичного диференціалу, з урахуванням особливостей діяльності автомобілебудівних

підприємств. Шляхом поєднання цих критеріїв було утворено три групи, які достатньо

висвітлюють імідж бренду автомобілебудівного підприємства. Група «Продукція

підприємства» включає такі критерії: якість (висока/низька); актуальність

(неактуальність); комплексне технологічне лідерство (антилідерство); доступність

(недоступність). Група «Активність підприємства»: комунікація (антикомунікація);

дистрибуція (обмеженість); відомість (невідомість); взаємозв’язок (дисонанс) зі

споживачами. Група «Образ підприємства»: індивідуальність (примітивність);

престижність (відсутність довіри); репутація (висока/низька); задоволення

(незадоволення) від взаємодії. Також була надана авторська інтерпретація сутності

критеріїв. Удосконалення алгоритму оцінки іміджу бренду за методом семантичного

диференціалу базується на внесенні до алгоритму кроку, що ґрунтується на результатах

профілю іміджу досліджуваних брендів та в результаті розмежовує бренд на при види у

відповідності з класифікаційним критерієм брендів «імідж бренду» [1]: бренд з низьким,

середнім, або з високим іміджем. За результатами оцінки іміджу за методом семантичного

диференціалу, такі підприємства як ПАТ «ЗАЗ», ПрАТ «Эврокар», АТ «Автомобільна

Компанія «Богдан Моторс», ПрАТ «Бориспільський автозавод», ПрАТ «Чернігівський

автозавод», ПАТ «АвтоКрАЗ» мають бренд з високим іміджем; ТОВ «ВО

«Кременчуцький автоскладальний завод», ПАТ «Черкаський автобус», ЗАТ «Завод

комунального транспорту» / ТОВ «Львівські автобусні заводи », ПАТ «Завод

«Часівоярські автобуси» мають бренд з середнім іміджем; підприємство ТОВ

«Херсонський автоскладальний завод «Анто-Рус» має бренд з низьким іміджем.
Целью статьи является усовершенствование алгоритма оценки имиджа

автомобилестроительных предприятий по методу семантического дифференциала, а также

оценка имиджа брендов автомобилестроительных предприятий Украины по методу

семантического дифференциала. В статье было рассмотрен метод семантического

дифференциала, как средство оценки имиджа предприятия. В результате исследования

был определен набор шкал семантического дифференциала, с учетом особенностей

деятельности автомобилестроительных предприятий. Путем сочетания этих критериев

были образованы три группы, которые достаточно освещают имидж бренда

автомобилестроительного предприятия. Группа «Продукция предприятия» включает

следующие критерии: качество (высокая/низкая) актуальность (неактуальности),

комплексное технологическое лидерство (антилидерство), доступность (недоступность).

Группа «Активность предприятия»: коммуникация (антикомуникация) дистрибуция

(ограниченность), известность (неизвестность), взаимосвязь (диссонанс) с потребителями.

Группа «Образ предприятия»: индивидуальность (примитивность), престижность

(отсутствие доверия), репутация (высокая/низкая), удовольствие (недовольство) от

взаимодействия. Также была предоставлена авторская интерпретация сущности

критериев. Усовершенствование алгоритма оценки имиджа бренда методом

семантического ди фференциала базируется на внесении в алгоритм шага, который

основан на результатах профиля имиджа исследуемых брендов и в результате

разграничивает бренд на три вида в соответствии с классификационным критерием

брендов «имидж бренда» [1]: бренд с низким, средним, или с высоким имиджем. По

результатам оценки имиджа методом семантического дифференциала, такие предприятия

как ПАО «ЗАЗ», ЧАО «Еврокар», АО «Автомобильная Компания «Богдан Моторс», ЧАО

«Бориспольский автозавод», ЧАО «Черниговский автозавод», ПАО «АвтоКрАЗ» имеют

бренд с высоким имиджем; ООО «ПО «Кременчугский Автосборочный завод», ПАО

«Черкасский автобус», ПАО «Завод коммунального транспорта» / ООО «Львовские

автобусные заводы», ПАО «Завод «Часовоярские автобусы» имеют бренд со средним

имиджем, предприятие ООО «Херсонский автосборочный завод «Анто-Рус» имеет бренд

с низким имиджем.
The objective of the article is to improve the brand image evaluation algorithm of

machine building companies according to the semantic differential approach, as well as

estimation brand image machine building companies in Ukraine according to the semantic

differential approach. The article is headlined the semantic differential approach as a means of

estimation of the brand image of the company. Due to the study a set of semantic differential

scales was identified, taking into consideration function peculiarities of machine building

companies. Through the combination of these criteria three groups were established which

sufficiently reflect brand image of machine building company. Production Company group

includes the following criteria: quality (high/low); relevance (irrelevance); complex technichal

leadership (anti-leaership); availability (unavailability). Company Activity group:

communication (anticommunication); distribution (limitation); reknown (unknown); correlation

(discord) with consumers. Company Image group: identity (primitivity); prestige (no

confidence); reputation (high/low), satisfaction (dissatisfaction) of interaction. It was also given

the author's interpretation of the criteria nature. Improving of brand image estmation algorithm

by semantic differential approach is based on making the algorithm step found upon the results

of the profile image of the studied brands and as a result it separates brand in 3 types in

accordance with the classification criteria of the "brand image" [1]: brand of low, medium, or

high image. According to the estimation result of image based on semantic differential approach,

such enterprises as JSC ZAZ , PJSC Eurocar, JSC Automobile Company Bogdan Motors , PJSC

Boryspyl Autoplant, PJSC Chernihiv Car Factory, JSC AutoKrAZ have the brand of high

image; LLC Kremenchuk Automobile Plant, JSC Cherkassy Bus, JSC Plant of Public

Transport/Lviv Bus Plant, JSC Chasivyar Buses Plant have the medium brand image, the

company of Kherson Car Assembly Plant Anto-Rus is a brand with low image.
 
Date 2014-05-30T09:57:19Z
2014-05-30T09:57:19Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/6172
 
Language uk