Запис Детальніше

Маркетинг як засіб управління якістю діяльності ВНЗ

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг як засіб управління якістю діяльності ВНЗ
Маркетинг как средство управления качеством деятельности ВУЗов
Marketing as the mean of quality management of activity

HEE is
 
Creator Дмитрієв, Валерій Юрійович
Дмитриев, Валерий Юрьевич
Dmytriyev, V. Yu.
 
Description Дмитрієв В. Ю. Маркетинг як засіб управління якістю діяльності ВНЗ / В. Ю. Дмитрієв // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. – Київ, 2012. – № 3 (46), тематичний випуск : Педагогіка вищої школи : методологія, теорія, технології, т. 2. – С. 116–123.
У статті розглядається питання впливу маркетингової стратегії на якість діяльності вищих навчальних закладів. Даються визначення поняттям маркетингу в системі вищої освіти, визначаються мета і завдання маркетингової стратегії ВНЗ, дається аналіз і визначення поняття «Якість освіти».
В статье рассматривается вопрос влияния маркетинговой стратегии на



качество деятельности высших учебных заведений. Даются определение



понятиям маркетинга в системе высшего образования, определяются цели и



задачи маркетинговой стратегии вузов, дается анализ и определение понятия



«качество образования».
In the article the question of influencing of marketing strategy on quality of



activity of higher educational establishments is considered. Determinations are



given to marketing notions in the system of higher education, purposes and tasks of



marketing strategy of higher institutes are determined, the analysis and



determination of notion are given «quality of education».
 
Date 2014-09-19T06:11:30Z
2014-09-19T06:11:30Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/6358
 
Language uk