Маркетинг як засіб управління якістю діяльності ВНЗ
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг як засіб управління якістю діяльності ВНЗ
Маркетинг как средство управления качеством деятельности ВУЗов Marketing as the mean of quality management of activity HEE is |
|
Creator |
Дмитрієв, Валерій Юрійович
Дмитриев, Валерий Юрьевич Dmytriyev, V. Yu. |
|
Description |
Дмитрієв В. Ю. Маркетинг як засіб управління якістю діяльності ВНЗ / В. Ю. Дмитрієв // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. – Київ, 2012. – № 3 (46), тематичний випуск : Педагогіка вищої школи : методологія, теорія, технології, т. 2. – С. 116–123.
У статті розглядається питання впливу маркетингової стратегії на якість діяльності вищих навчальних закладів. Даються визначення поняттям маркетингу в системі вищої освіти, визначаються мета і завдання маркетингової стратегії ВНЗ, дається аналіз і визначення поняття «Якість освіти». В статье рассматривается вопрос влияния маркетинговой стратегии на качество деятельности высших учебных заведений. Даются определение понятиям маркетинга в системе высшего образования, определяются цели и задачи маркетинговой стратегии вузов, дается анализ и определение понятия «качество образования». In the article the question of influencing of marketing strategy on quality of activity of higher educational establishments is considered. Determinations are given to marketing notions in the system of higher education, purposes and tasks of marketing strategy of higher institutes are determined, the analysis and determination of notion are given «quality of education». |
|
Date |
2014-09-19T06:11:30Z
2014-09-19T06:11:30Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/6358
|
|
Language |
uk
|
|