Запис Детальніше

Маркетингові стратегії підвищення якості діяльності ВНЗ

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові стратегії підвищення якості діяльності ВНЗ
Маркетинговая стратегия повышения качества деятельности ВУЗа
The marketing strategy on quality enhancement of UNIVERSITY Activity
 
Creator Дмитрієв, Валерій Юрійович
Дмитриев, Валерий Юрьевич
Dmytriyev, V. Yu.
 
Description Дмитрієв В. Ю. Маркетингові стратегії підвищення якості діяльності ВНЗ / В. Ю. Дмитрієв // Вісник Луганського національного університету імені Т. Шевченка / ДВНЗ «Луганський національний університет імені Т. Шевченка». – Луганськ, 2012. – № 22 (257). – С. 6–14. – (Серія : Педагогічні науки; ч. 3).
Проблема зниження якості навчання набула глобальних масштабів в Україні, пошуки її розв’язання ведуться не тільки на державному рівні, але й на рівні кожного навчального закладу.



У роботі пропонуються маркетинг-менеджментова концепція модернізації діяльності вишу, зіставлено й визначено сутність систем менеджменту й маркетингу, подано визначення їхньої ролі в управлінні процесами пропозиції та надання освітніх послуг.



Автором запропоновані основні напрямки маркетингової стратегії вишу, які сприяють підвищенню якості діяльності вишу, якості освітніх послуг і зорієнтовані на задоволення споживачів і досягнення ринкового успіху.
Проблема снижения качества обучения приобрела глобальные масштабы в Украине, поиски ее решения ведутся не только на государственном уровне, но и на уровне каждого учебного заведения.

В работе предлагаются маркетинг-менеджментовая концепция модернизации деятельности вуза, сопоставлены и определены сущности систем менеджмента и маркетинга, дано определение их роли в управлении процессами предложения и оказания образовательных услуг.

Автором предложены основные направления маркетинговой стратегии вуза, которые способствуют повышению качества деятельности вуза, качеству образовательных услуг и ориентированы на удовлетворение потребителей и достижение рыночного успеха.
The problem of decrease in the quality of education acquires a global scale in Ukraine. Searching for its solution is being pursued not only on governmental level but in each and every university as well.

In this work the author describes the marketing-management concept of university activity modernization, compares and defines the core content of management and marketing system and their role in management process of offering and providing the educational services.

The author has defined the main vectors of the university marketing strategy to ensure quality enhancement of the university activity, educational services with a focus on meeting the customer needs and achieving the marketing targets.
 
Date 2014-09-19T06:33:35Z
2014-09-19T06:33:35Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/6360
 
Language ru