Запис Детальніше

Особливості ринку освітніх послуг у системі вищої освіти

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості ринку освітніх послуг у системі вищої освіти
Особенности рынка образовательных услуг в системе высшего образования
Peculiarities of Educational Market in the Higher Education System
 
Creator Дмитрієв, Валерій Юрійович
Дмитриев, Валерий Юрьевич
Dmytriyev, V. Yu.
 
Description 1. Дмитрієв В. Ю. Особливості ринку освітніх послуг у системі вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Ю. Дмитрієв // Народна освіта / Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів, Інститут педагогіки АПН України, Міжнародний освітній фонд ім. Ярослава Мудрого. – [Б. м.], 2012. – № 3 (18). – Режим доступа: http://narodnaosvita.kiev.ua/Narodna_osvita/vupysku/18/statti/dmitriev.htm
У статті досліджено особливості основних компонентів ринку освітніх послуг і продуктів відносно системи вищої освіти. Запропоновано визначення базових понять ринку, які ґрунтуються на положеннях класичного вчення про маркетинг.

Автором по-новому потрактовано сутність понять "ринок освітніх послуг", "освітній продукт", "освітня послуга"; визначено перелік суб'єктів ринку, охарактеризовано їх функції та особливості.
В статье исследовано особенности основных компонентов рынка образовательных услуг и продуктов применительно к системе высшего образования.

Предложено определения базовых понятий рынка, которые основываются на положениях классического учения о маркетинге.

Автором по-новому обосновано сущность понятий "рынок образовательных услуг", "образовательный продукт", "образовательная услуга"; определено перечень субъектов рынка, охарактеризировано их функции и особенности.
The article analyses the peculiarities of main components of educational services and products market in the system of higher education. It gives the definitions of basic market features, based upon the positions of classical theory of marketing.

The author treats in a new way the following definitions "educational market", "educational product", "educational service", defines the list of market entities, and gives characteristic of their functions and features.
 
Date 2014-09-19T06:56:44Z
2014-09-19T06:56:44Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/6361
 
Language uk