Opportunities for retail assortment structuring
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Opportunities for retail assortment structuring
Можливості структурування торгового асортименту Возможности структурирования торгового ассортимента |
|
Creator |
Petrova, S. А.
Петрова, Сімеонка Олександрівна Петрова, Симеонка Александровна |
|
Description |
Petrova S. Opportunities for retail assortment structuring / S. Petrova // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х т. / ПДТУ. - Маріуполь, 2014. - Вип. 1, Т. 1. - С. 33-37.
Modern retailers have a variety of tools enabling them to carry out analyses in the specific trends of the retail assortment. It is extremely important to duly assess the situation in the retail premises. Managers are faced with making complicated decisions related to strategy development, selection and formation of retail assortment, pricing, movement and presentation of the goods in the store. Retail assortment structuring is especially important among this set of decisions. This paper aims to differentiate and specify the types of decisions the implementation of which as specific activities aids the studying and structuring of retail assortment, as well as its rational organization and development. Сучасні торговці мають у розпорядженні численні інструменти, що дозволяють проведення аналізу за окремими напрямками торгового асортименту. Особливу важливість відіграє своєчасна оцінка ситуації в торговому об'єкті. Менеджери поставлені перед викликом прийняття складних рішень, пов'язаних з розробкою стратегій, вибором і формуванням торгового асортименту, ціноутворенням, пересуванням і поданням товарів у магазині. Серед цієї сукупності рішень особливе місце займає і структурування торгового асортименту. Пропонована розробка переслідує основну мету - диференціювати та конкретизувати види рішень, реалізація яких у вигляді певних видів діяльності сприяє дослідженню і структурування торгового асортименту, і разом з тим його раціональної організації та розвитку. Современные торговцы располагают многочисленными инструментами, позволяющими проведение анализа по отдельным направлениям торгового ассортимента. Особое значение имеет своевременная оценка ситуации в торговом объекте. Менеджеры поставлены перед вызовом принятия сложных решений, связанных с разработкой стратегий, выбором и формированием торгового ассортимента, ценообразованием, передвижением и представлением товаров в магазине. Среди этой совокупности решений особое место занимает и структурирование торгового ассортимента. Предлагаемая разработка преследует основную цель - дифференцировать и конкретизировать виды решений, реализация которых в виде определенных видов деятельности способствует исследованию и структурированию торгового ассортимента, и вместе с тем его рациональной организации и развитию. |
|
Date |
2014-12-12T09:47:44Z
2014-12-12T09:47:44Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/6536
|
|
Language |
en
|
|