Запис Детальніше

Стратегічний підхід до управління корпоративною соціальною відповідальністю підприємства

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний підхід до управління корпоративною соціальною відповідальністю підприємства
Стратегический подход к управлению корпоративной



социальной ответственностью предприятия
Strategic approach to managing corporate social responsibility of



the enterprise
 
Creator Камишникова, Евеліна Вікторівна
Камышникова, Эвелина Викторовна
Kamyshnykova, E. V.
 
Description Камишникова Е. В. Стратегічний підхід до управління корпоративною



соціальною відповідальністю підприємства / Е. В. Камишникова // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х т. / ПДТУ. - Маріуполь, 2014. - Вип. 1, Т. 1. - С. 81-85.
У представленій статті досліджено необхідність використання стратегічного підходу



до управління корпоративною соціальною відповідальністю підприємства, що дозволяє



примножувати позитивний ефект від впровадження заходів соціально відповідальної



діяльності суб’єктів. Проведений аналіз показав наявність низки проблем в управлінні



стратегією корпоративної соціальної відповідальності на підприємствах, важливим кроком



до вирішення яких є побудова та розгортання комплексних стратегій корпоративної



соціальної відповідальності як невід’ємної частини системи стратегічного управління



підприємством. Базою стратегічного підходу до управління корпоративною соціальною



відповідальністю є проведення стратегічного аналізу. У статті запропоновано удосконалений



методичний підхід до стратегічного аналізу підприємства з урахуванням фактору його



соціальної відповідальності, що забезпечує ряд переваг для корпоративних суб’єктів, у тому



числі посилення зв’язку між контуром управління корпоративною соціальною



відповідальністю підприємства та іншими сферами в системі стратегічного управління.



Першим елементом запропонованого методичного підходу є проведення SWOT-аналізу



реалізації фактору корпоративної соціальної відповідальності у системі стратегічного



управління підприємством. Проведений аналіз результатів існуючої практики реалізації



корпоративної соціальної відповідальності на прикладі вітчизняних металургійних



підприємств показав наявність значної кількості слабких сторін та загроз у системі



стратегічного управління, які в основному можна звести до низької інвестиційної бази



фінансування заходів соціальної та екологічної спрямованості та слабкого застосування



екологічного менеджменту як елементу стратегічного управління.
В представленной статье исследована необходимость использования стратегического



подхода к управлению корпоративной социальной ответственностью предприятия,



позволяющего приумножать положительный эффект от внедрения мероприятий социально



ответственной деятельности субъектов. Проведенный анализ показал наличие ряда проблем



в управлении стратегией корпоративной социальной ответственности на предприятиях,



важным шагом к решению которых является построение и развертывание комплексных



стратегий корпоративной социальной ответственности как неотъемлемой части системы



стратегического управления предприятием. Базой стратегического подхода к управлению



корпоративной социальной ответственностью является проведение стратегического анализа.



В статье предложен усовершенствованный методический подход к стратегическому анализу



предприятия с учетом фактора его социальной ответственности, который обеспечивает ряд



преимуществ для корпоративных субъектов, в том числе усиление связи между контуром



управления корпоративной социальной ответственностью предприятия и другими сферами в



системе стратегического управления. Первым элементом предложенного методического



подхода является проведение SWOT - анализа реализации фактора корпоративной



социальной ответственности в системе стратегического управления предприятием.



Проведенный анализ результатов существующей практики реализации корпоративной



социальной ответственности на примере отечественных металлургических предприятий



показал наличие значительного количества слабых сторон и угроз в системе стратегического



управления, которые в основном можно свести к низкой инвестиционной базы



финансирования мер социальной и экологической направленности и слабого применения



экологического менеджмента как элемента стратегического управления.
The article studies the need for a strategic approach to the management of corporate social



responsibility of enterprise, which allows to multiply the positive effects of implementation of



socially responsible activities in entities. The analysis has revealed the presence of a number of



problems in the management of strategies of corporate social responsibility in enterprises, and the



construction and deployment of integrated strategies of corporate social responsibility as an integral



part of strategic management has been an important step towards their solution. The strategic



analysis is the basis for a strategic approach to the management of corporate social responsibility.



The article suggests an improved methodical approach for the strategic analysis of the enterprise,



taking into account the factor of its social responsibility, which offers several benefits to corporate



entities, including strengthening the link between the enterprise’s contour of management of



corporate social responsibility and other areas in the strategic management. Conducting SWOTanalysis



of the implementation of corporate social responsibility’s factors in the strategic



management is the first element of the proposed methodical approach. The analysis of the current



practice of implementing corporate social responsibility on the example of national steel companies



revealed the presence of a significant number of weaknesses and threats in the strategic



management, which basically can be reduced to a low investment base for financing measures of social and environmental focus and weak enforcement of environmental management as an element



of strategic management.
 
Date 2014-12-15T10:46:12Z
2014-12-15T10:46:12Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/6545
 
Language uk