Запис Детальніше

Караоке, как средство использования объектов авторского права и смежных прав

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Караоке, как средство использования объектов авторского права и смежных прав
Караоке, як засіб використання об'єктів авторського права і

суміжних прав
Каrаоке, as means of the use of objects of copyright and allied rights
 
Creator Черненко, Л. А.
Черненко, Л. А.
Chernenko, L.
 
Description Черненко Л. А. Караоке, как средство использования объектов авторского права

и смежных прав / Л. А. Черненко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х т. / ПДТУ. - Маріуполь, 2014. - Вип. 1, Т. 2. - С. 71-78.
Работа состоит из двух частей (1. Понятие «караоке», 2. Произведения, охраняемые

авторским правом и смежными правами, которые используются в системах «караоке»), где

рассмотрены и проанализированы технический и юридический аспекты «караоке»-систем. В

техническом аспекте рассмотрено понятие «караоке» через исторический контекст создания

самого устройства, как такового: его развития и дальнейшего усовершенствования; дано

толкование понятия «караоке», которое включает в себя изначально заложенные в него три

категории: исполнение, музыкальное сопровождение (которого осуществляется через),

техническое устройство. Так же в работе представлены функции караоке, которые тесно

связаны с носителем информации, а так же с самими устройствами для их воспроизведения;

отмечено, что в результате использования определенных функций караоке индустрия

караоке развивается в двух сегментах рынка: создание и совершенствование технологий для

профессионального использования устройств (систем) караоке (для клубов-караоке, включая

и чемпионаты), а так же для «домашнего» («бытового») караоке. В результате анализа

функций и возможностей караоке-систем на современном этапе выделены объекты, которые

могут пользоваться правовой охраной, такие как: музыкальное произведение (без текста),

сам текст, а так же объекты, которые составляют фон для текста (при наличии монитора). В

юридическом (правовом) аспекте, через доктрину авторского права, представлены понятия

как произведения, так и музыкального произведения, которые на данном этапе так и не

закреплены на законодательном уровне; дана характеристика объектам (произведениям), охраняемым авторским правом и смежными правами, которые используются в системах

«караоке». Проанализировано понятие исполнения произведений с систем «караоке» с

учетом их публичности. Так же подана характеристика по осуществлению сбора

вознаграждения за использование указанных выше объектов, а так же контроль за их

правомерным использованием уполномоченными организациями коллективного управления.
Робота складається з двох частин (1. Поняття «караоке», 2. Твори, що охороняються

авторським правом і суміжними правами, які використовуються в системах «караоке»), де

розглянуто та проаналізовано технічний і юридичний аспекти «караоке» - систем. У

технічному аспекті розглянуто поняття «караоке» через історичний контекст створення

самого прилаштую, як такого: його розвитку та подальшого удосконалення; дано тлумачення

поняття «караоке», яку включає в собі споконвічно закладені в нього три категорії:

виконання, музичний супровід (якого здійснюється через), технічний пристрій. Також в

роботі представлені функції караоке, які тісно пов' язані з носієм інформації та з самими

прибудовами для їх відтворення; зазначено, що в результаті використання певних функцій

караоке індустрія караоке розвивається у двох сегментах ринку : створення і вдосконалення

технологій для професійного використання пристроїв (систем) караоке (для клубів - караоке,

включаючи і чемпіонати), а таке саме для «домашнього» («побутового») караоке. У

результаті аналізу функцій і можливостей «караоке» - систем на сучасному етапі виділені об'

єкти, які можуть користуватися правовою охороною, такі як: музичний твір (без тексту), сам

текст, а таке саме об'єкти, які становлять фон для тексту (за наявності монітора). У

юридичному (правовому) аспекті, через доктрину авторського права, представлені поняття

як твори, так і музичного твору, які на даному етапі так і не закріплені на законодавчому

рівні; дана характеристика об'єктам (творам), що охороняються авторським правом і

суміжними правами, які використовуються в системах «караоке». Проаналізовано поняття

виконання творів з систем «караоке» з урахуванням їх публічності. Подана характеристика

по здійсненню збору винагороди за використання зазначених вище об'єктів, а також

контроль за їх правомірним використанням уповноваженими організаціями колективного

управління.
The work consists of two parts(1. Term "karaoke", 2. Works protected by copyright and

related rights, which are used in "karaoke"), described and analyzed the technical and legal aspects

"karaoke" systems. In the technical aspect, consider the concept of "karaoke" by the historical

context of the creation of the device itself, such as: its development and further improvement;

interpretation given to the concept of "karaoke", which includes some of the inherent him three

categories: design, music(which is carried out through), a technical device. Also in the work

presents the karaoke function, which is closely related to the storage medium, as well as with the

devices themselves for their reproduction; noted that as a result of the use of certain functions

karaoke industry develops in two market segments: the creation and improvement of technologies

for professional use devices (systems) karaoke (for karaoke clubs , including the championship), as

well as for the "home" ("domestic") karaoke. An analysis of the functions and features of karaoke

systems at present allocated objects that may have legal protection , such as a piece of music (no

text) , the text itself , as well as objects that constitute the background for the text (if the monitor).

In legal aspect, through the doctrine of copyright concepts are presented as works and musical

work, which at this stage and are not fixed at the legislative level; the characteristic object

(product), protected by copyright and related rights, which are used in "karaoke". Analyzes the

concept of performance works with systems "karaoke" with regard to their publicity. Just filed to

implement data collection characteristic of remuneration for the use of the above objects , as well as

control over their fair use authorized by collective management organizations.
 
Date 2015-01-20T08:26:29Z
2015-01-20T08:26:29Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/6654
 
Language ru