Статистичний огляд розвитку морської портової галузі України
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Статистичний огляд розвитку морської портової галузі України
Статистический обзор развития морской портовой отрасли Украины Statistical overview of the development of marine port industry of Ukraine |
|
Creator |
Дьякова, Марина Сергіївна
Дьякова, Марина Сергеевна Dyakova, M. S. |
|
Description |
Дьякова М. С. Статистичний огляд розвитку морської портової галузі України / М. С. Дьякова // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х т. / ПДТУ. - Маріуполь, 2014. - Вип. 1, Т. 2. - С. 282-287. В статті визначено, що морська портова галузь України є одним з пріоритетних напрямків розвитку в економіці країни. Визначено низку проблем, з якими стикається портова галузь на сучасному етапі. А саме доведено, що середній вік судів більше 15 років, знос обладнання складає 80-90%, що робить морську портову галузь не привабливою для інвестиційних вливань, а відповідно неконкурентоспроможною у порівнянні з іншими країнами, що мають схожий потенціал з Україною в галузі розвитку портів. Проведено аналіз обсягів перевезень водним транспортом за період 2008-2013 роки, де доведено, з початком світової економічної кризи обсяги знижуються постійними темпами. Також проаналізовано переробку вантажів морськими портами України за той самий період. Зроблено висновок, що на кінець 2013 року Україна не досягла навіть докризового рівня розвитку, хоча можна простежити позитивну динаміка в деяких показниках розвитку, наприклад таких як переробка експортних вантажів. Сформовано діаграму динаміки перевезень транзитних вантажів морським транспортом. Зроблено висновок, що за цей період спостерігається зниження обсягу транзитних вантажів через порти України. Дана тенденція намітилася ще в 2011 році, а в 2012-2013 рр. стала особливо відчутною у всіх портах України. На основі проведеного аналізу доведено необхідність реформування портової галузі України, а також наведено кілька прикладів конкретних дій, які зроблені в цьому напрямку и результати, що були досягнуті. В статье определено, что морская портовая отрасль Украины является одним из приоритетных направлений развития в экономике страны. Определен ряд проблем, с которыми сталкивается портовая отрасль на современном этапе. А именно доказано, что средний возраст судов более 15 лет, износ оборудования составляет 80-90%, что делает морскую портовую отрасль непривлекательной для инвестиционных вливаний, а соответственно неконкурентоспособной по сравнению с другими странами, имеющими схожий потенциал с Украиной в области развития портов . Проведен анализ объемов перевозок водным транспортом за период 2008-2013 годы, где доказано, с началом мирового экономического кризиса объемы снижаются постоянными темпами. Также проанализированы переработку грузов морскими портами Украины за тот же период. Сделан вывод, что на конец 2013 году Украина не достигла даже докризисного уровня развития, хотя можно проследить положительную динамика в некоторых показателях развития, например таких как переработка экспортных грузов. Сформирован диаграмму динамики перевозок транзитных грузов морским транспортом. Сделан вывод, что за этот период наблюдается снижение объема транзитных грузов через порты Украины. Данная тенденция наметилась еще в 2011 году, а в 2012-2013гг. стала особенно ощутимой во всех портах Украины. На основе проведенного анализа доказана необходимость реформирования портовой отрасли Украины, а также приведено несколько примеров конкретных действий, которые сделаны в этом направлении и результаты, которые были достигнуты. The article stipulates that the sea port industry of Ukraine is one of the priorities of the country's economy. Identified a number of problems faced by the port industry at the present stage. Namely, it is proved that the average age of vessels more than 15 years, depreciation of equipment is 80-90%, which makes the sea port industry unattractive for investment flows, and therefore uncompetitive compared to other countries with similar potential with Ukraine in the field of port development. The analysis of the volume of water transport for the period 20082013, where it is proved, with the beginning of the global economic crisis, the volume is reduced at a constant rate. Also analyzed the processing of cargo sea ports of Ukraine during the same period. It is concluded that at the end of 2013 Ukraine has not reached the pre-crisis level of development, although it is possible to trace the positive dynamics in some development indicators, such as the processing of export goods. Formed diagram dynamics of transit of goods by sea. It is concluded that during this period there is a decrease in the volume of transit goods through the ports of Ukraine. This trend was shown back in 2011, and in 2012-2013. became especially noticeable in all the ports of Ukraine. Based on the analysis proved the need for reform of the port sector in Ukraine, and gives several examples of specific actions that are made in this direction and the results that have been achieved. |
|
Date |
2015-01-30T08:00:21Z
2015-01-30T08:00:21Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/6766
|
|
Language |
uk
|
|