Бренд-менеджмент – складова частина управління інтелектуальною власністю підприємства
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бренд-менеджмент – складова частина управління інтелектуальною власністю підприємства
Бренд-менеджмент – составляющая часть управления интеллектуальной собственностью предприятия Brand management is a component of management of intellectual property of the enterprise |
|
Creator |
Дьякова, Марина Сергіївна
Дьякова, Марина Сергеевна Dyakova, M. S. |
|
Description |
Дьякова М. С. Бренд-менеджмент – складова частина управління інтелектуальною власністю підприємства / М. С. Дьякова // Вісник Приазовського державного технічного університету : зб. наукових праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2014. – Вип. 27. – С. 48-54. – (Серія : Економічні науки).
В статті проведено ретельний аналіз поглядів на поняття бренд- менеджмент в сучасній та зарубіжній літературі. Доведено, що існує величезна кількість понять бренд-менеджменту, однак жодне з них не враховує елемент управління і захист інтелектуальних прав. Також доведено, що відсутність науково обґрунтованого підходу до проектування та створення систем управління брендом на підприємстві призводить до пріоритетного прийняття стихійних або вузькоспеціалізованих рішень, які за своєю сутністю не можуть володіти необхідним потенціалом для розвитку. Виділено три ієрархічні рівні управління охорони бренда: державний рівень; рівні підприємств; суспільний рівень. Удосконалено схему етапів формування системи управління інтелектуальною власністю на підприємствах шляхом додавання етапу під назвою «Бренд-менеджмент». Також наведена покрокова схема формування бренду на підприємстві з рахуванням прав інтелектуальної власності. Зроблено висновок, що комплексна система управління брендом, а також використання бренд-менеджменту на підприємствах дасть змогу підвищити конкурентоспроможність товару та вийти на якісно новий рівень отримання прибутку на підприємстві. В статье проведен тщательный анализ взглядов на понятие бренд-менеджмент в современной и зарубежной литературе. Доказано, что существует множество понятий бренд-менеджмента, однако ни один из них не учитывает элемент управления и защиту интеллектуальных прав. Также доказано, что отсутствие научно обоснованного подхода к проектированию и созданию систем управления брендом на предприятии приводит к приоритетному принятию стихийных или узкоспециализированных решений, которые по своей сути не могут обладать необходимым потенциалом для развития. Выделено три иерархических уровня управления охраной бренда: государственный уровень; урони предприятий; общественный уровень. Усовершенствована схема этапов формирования системы управления интеллектуальной собственностью на предприятиях путем добавления этапа под названием «Бренд-менеджмент». Также приведена пошаговая схема формирования бренда на предприятии с учетом прав интеллектуальной собственности. Сделан вывод, что комплексная система управления брендом, а также использование бренд-менеджмента на предприятиях позволит повысить конкурентоспособность товара и выйти на качественно новый уровень получения прибыли на предприятии. A thorough analysis of the views on the concept of brand management in the modern and foreign literature was given in the article. It was proved that there are many concepts of brand management, but none of them takes into account such element as management and protection of intellectual property rights. It was also proved that the lack of scientifically substantiated approach to the design and development of systems of management of the brand at the enterprise leads to adoption in the priority of natural or highly specialized solutions which in its essence can not have the necessary potential for development. Three hierarchical levels of management of protection of the brand were highlighted: State level; the enterprise level; public level. The scheme of stages of forming of the system of management of intellectual property at the enterprises was improved. It was improved by adding a phase called «the use of brand management and formation of the brand of the enterprise». Also was shown step by step scheme of formation of brand at the enterprise in view of intellectual property rights. The author concluded that the complex system of management of brand and the use of brand management at the enterprises would increase the competitiveness of the goods and reach a new level of profit at the enterprise. |
|
Date |
2015-02-02T10:26:48Z
2015-02-02T10:26:48Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/6785
|
|
Language |
uk
|
|