Проблеми та перспективи розвитку маркетингу послуг туристичної галузі в Україні
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми та перспективи розвитку маркетингу послуг туристичної галузі в Україні
Проблемы и перспективы развития маркетинга услуг туристической отрасли в Украине Problems and prospects for the development of tourist services marketing in Ukraine |
|
Creator |
Гончар, Вікторія Василівна
Калінін, Олександр Володимирович Гончар, Виктория Васильевна Калинин, Александр Владимирович Gonchar, V. V. Kalinin, A. V. |
|
Description |
Гончар В.В. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу послуг туристичної галузі в Україні / В. В. Гончар, О. В. Калінін // Вісник Приазовського державного технічного університету : зб. наукових праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2014. – Вип. 28. – С. 227-233. – (Серія : Економічні науки). У роботі обґрунтовано перспективи розвитку маркетингу туристичних послуг в Україні на основі дослідження туристичного ринку та аналізу основних напрямків туристичних потоків. Розвиток туристичної сфери стримується несприятливим візовим режимом для в’їзного туризму, прогалинами в регіональному регулюванні галузі туризму, недостатньою інформаційно-рекламною діяльністю щодо України за кордоном. Концентрація на світовому туристичному ринку знизилася, існують можливості злиття та поглинання серед провідних туристичних країн. Основною силою на даному ринку буде вертикальна інтеграція, яка даватиме значні конкурентні переваги над не інтегрованими структурами. Цю тенденцію можна розглядати як позитивну для глобалізації українського туристичного ринку, однак негативним є той факт, що на світовому ринку велика частка крупних туристичних держав, які монополізують його, що підтверджується наявністю великих транснаціональних корпорацій. України є високий рівень забезпеченості туристичними ресурсами, передусім для виходу на рекреаційно-оздоровчі сегменти зовнішніх ринків. Стратегічною метою розвитку туристичної індустрії в Україні можна визначити створення конкурентоспроможного на світовому ринку туристичного продукту, здатного максимально задовольнити туристичні потреби населення країни, забезпечити на цій основі комплексний розвиток територій та їх соціально- економічних інтересів при збереженні екологічної рівноваги та історико-культурного довкілля. В работе обоснованы перспективы развития маркетинга туристических услуг в Украине на основе исследования туристического рынка и анализа основных направлений туристических потоков. Развитие туристической сферы сдерживается неблагоприятным визовым режимом для въездного туризма, пробелами в региональном регулировании отрасли туризма, недостаточной информационно-рекламной деятельностью по Украине за рубежом. Концентрация на мировом туристическом рынке снизилась, существуют возможности слияния и поглощения среди ведущих туристических стран. Основной силой на данном рынке будет вертикальная интеграция, которая будет давать значительные конкурентные преимущества над которым не интегрированными структурами. Эту тенденцию можно рассматривать как позитивную для глобализации украинского туристического рынка, однако негативным является тот факт, что на мировом рынке большая часть крупных туристических государств, монополизируют его, что подтверждается наличием крупніх танснациональніх компаний. Украины является высокий уровень обеспеченности туристическими ресурсами, прежде всего для выхода на рекреационно-оздоровительные сегменты внешних рынков. Стратегической целью развития туристической индустрии в Украине можно определить создание конкурентоспособного на мировом рынке туристического продукта, способного максимально удовлетворить туристические потребности населения страны, обеспечить и обеспечить маркетинговое продвижение на этой основе комплексного развитие территорий и их социально- экономических интересов при сохранении экологического равновесия и историко-культурного окружающей среды. Tourism is a service sector which earns a substantial foreign exchange to developing countries. Ukraine can become an interesting destination for the international tourists with its unique nature beauty with backwaters, mountains and beaches. To make the tourism a great success one has to take advantage of the modern technology to full extent. Present paper is an attempt to market Ukrainian tourism by adapting the service marketing approach for achieving great success. The prospects were described for the development of tourist services in marketing Ukraine on the basis of the tourist market research and analysis of the major trends in tourist flows. The development of the tourism sector is constrained by unfavorable visa regime for tourism, regional gaps in the regulation of the tourism industry, the lack of information and promotional activities in Ukraine abroad. Focusing on the global tourism market has declined, there are possibilities of mergers and acquisitions among the top tourist destinations. The main force in this market will be vertical integration, which will give a significant competitive advantage integrated structures over the non - integrated ones. This trend can be seen as a positive for the globalization of Ukrainian tourism market, but the negative fact is that the global market of the major tourist countries monopolize it, as is evidenced by the presence of big transnational companies. Ukraine competitive advantage is the high level of tourist resources security, especially to enter the recreational and healthy segments of foreign markets. The strategic goal of the tourism industry in Ukraine can be defined to create a globally competitive tourist complex that can meet the needs of the tourist population, in full term and to provide a marketing promotion on the basis of an integrated development of the territories and their social and economic interests, while maintaining the ecological balance and the historical and cultural environment. |
|
Date |
2015-06-04T08:49:56Z
2015-06-04T08:49:56Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/7024
|
|
Language |
uk
|
|