Запис Детальніше

Формування механізму стратегічного контролінгу територій для цілей корпоративної соціальної відповідальності промислових підприємств

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування механізму стратегічного контролінгу територій для цілей корпоративної соціальної відповідальності промислових підприємств
Формирование механизма стратегического

контроллинга территорий для целей корпоративной социальной ответственности

промышленных предприятий
Formation of the mechanism of strategic controlling

territories for corporate social responsibility of industrial enterprises
 
Creator Гончар, Вікторія Василівна
Куровська, Альона Анатоліївна
Гончар, Виктория Васильевна
Куровская, Алена Анатольевна
Gonchar, V. V.
Kurovskaya, А. А.
 
Description Гончар В. В. Формування механізму стратегічного контролінгу

територій для цілей корпоративної соціальної відповідальності промислових

підприємств / В. В. Гончар, А. А. Куровська // Вісник Приазовського державного технічного університету : зб. наукових праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2015. – Вип. 29. – С. 228-236. – (Серія : Економічні науки).
У роботі розглянуто сутність стратегічного контролінгу територій, його завдання,

функції та методологія з точки зору системного підходу. Зважаючи на те, одним зі шляхів

покращення розвитку міст є залучення маркетингових інструментів задля створення

позитивного іміджу в очах окремих груп цільової аудиторії (корінні жителі, переселенці,

компанії, потенційні та наявні інвестори, гості міста), проблема формування власного

механізму стратегічного контролінгу територій є особливо актуальною на сьогоднішній

день. Маріуполь – розвинуте місто у промисловому плані, але як туристична та культурна

зона в межах України є недостатньо відомою та привабливою. Створення механізму

стратегічного контролінгу м.Маріуполя повинно мати підтримку відразу на трьох

координаційних рівнях (державному, місцевому та з боку суспільства), що означає

необхідність одночасного проведення державного, муніципального та громадського

контролю запроваджених стратегій та заходів, щодо їх реалізації. Зважаючи на проведені

соціологічні опитування населення, зроблений аналіз вже існуючих брендів окремих міст, як

в межах України, так і закордонних, та спираючись на приведені дослідження дефініції

термінів «бренд території» та «стратегічний контролінг», зроблені відомими закордонними

та вітчизняними дослідниками, сформульовано власне визначення поняття «стратегічний контролінг території». Також на прикладі м.Маріуполь запропоновані показники системи

стратегічного контролінгу.
В работе рассмотрена сущность стратегического контроллинга территорий, его

задачи, функции и методология с точки зрения системного подхода. В связи с тем, что одним

из путей улучшения развития городов является привлечение маркетинговых инструментов

для создания положительного имиджа в глазах отдельных групп целевой аудитории

(коренные жители, переселенцы, компании, потенциальные и существующие инвесторы,

гости города), проблема формирования собственного механизма стратегического

контроллинга территорий является особенно актуальной на сегодняшний день. Мариуполь -

развитый город в промышленном плане, но как туристическая и культурная зона в пределах

Украины недостаточно известный и привлекательный. Создание механизма стратегического

контроллинга Мариуполя должно иметь поддержку сразу на трех координационных уровнях

(государственном, местном и со стороны общества), что означает необходимость

одновременного проведения государственного, муниципального и общественного контроля

внедренных стратегий и мероприятий, связанных с их реализацией. Учитывая проведенные

социологические опросы населения, проделанный анализ уже существующих брендов

отдельных городов, как в пределах Украины, так и зарубежных, а также опираясь на

приведенные исследования дефиниции терминов «бренд территории» и «стратегический

контроллинг», сделанные известными зарубежными и отечественными исследователями,

сформулировано собственное определение понятия «стратегический контроллинг

территории». Также на примере г. Мариуполь предложены показатели системы

стратегического контроллинга.
The work of controlling the essence of strategic areas, its objectives, functions and

methodology from a systems perspective. Given that one of the ways to improve development of

marketing tools to attract is to create a positive image in the eyes of the target audience specific

groups (indigenous people, immigrants, companies, potential and existing investors guests), the

problem of its own mechanism of controlling strategic areas are particularly topical today. Mariupol

- developed city in industrial terms, but as a tourist and cultural area within Ukraine is not known

and attractive. Creating a mechanism of strategic controlling Mariupol must have the support of just

three coordination levels (national, local and from society), which means that simultaneous state,

municipal and public control implemented policies and measures for their implementation.

Considering conducted sociological survey of the population, an analysis of existing brands

individual cities, both within Ukraine and abroad, and based on research presented definitions of the

terms "brand territories" and "Strategic Controlling", made famous foreign and local researchers

formulated their own the definition of "strategic controlling territory." Also, the example of

Mariupol proposed indicators of strategic controlling.
 
Date 2015-11-02T07:33:42Z
2015-11-02T07:33:42Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/7773
 
Language uk