Запис Детальніше

Системно-інтеграційний підхід до управління транспортним потенціалом регіону

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Системно-інтеграційний підхід до управління транспортним потенціалом регіону
Системно-интеграционный подход к управлению

транспортним потенциалом региона
System and integration approach to the management of transport

potential of the region
 
Creator Сотниченко, Людмила Леонідівна
Сотниченко, Людмила Леонидовна
Sotnichenko, L. L.
 
Description Сотниченко Л. Л. Системно-інтеграційний підхід до управління транспортним

потенціалом регіону / Л. Л. Сотниченко // Вісник Приазовського державного технічного університету : зб. наукових праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2015. – Вип. 29. – С. 237-244. – (Серія : Економічні науки).
У статті підкреслюється, що транспортну інфраструктуру і її елементи в рамках

регіону можна вивчати як систему внутрішньорегіональних зв'язків, що перебувають у

постійній взаємодії. Процес нагромадження потенціалу транспортної інфраструктури регіону

необхідно розглядати як систему, елементи якої мають горизонтальні й вертикальні зв'язки,

взаємозалежні й взаємообумовлені. Показано графічне представлення взаємозв'язків між

елементами транспортного потенціалу регіону. Для графа регіонального транспортного

потенціалу представлена матриця суміжності. Відзначено, що саме специфічний, сукупний

потенціал транспортної інфраструктури регіону становить основу його

конкурентоспроможності, для підвищення котрої необхідно займатися розвитком багатьох

його складових. Для того щоб підвищити стабільність системи або її властивості до впливу

різних факторів, необхідно, насамперед, удосконалювати саму систему зсередини,

підсилюючи й адаптуючи взаємозв'язки й процеси між її елементами (компонентами). На

місце концентрації ресурсів приходить адаптивність як ключовий орієнтир регіонального управління. Головним фактором розвитку інфраструктури регіону повинне стати не стільки

наявність ресурсів, а ефективність їх використання. Приведено формальне визначення

системи управління інфраструктурою регіону мовою теорії множин. На основі вивчення

різних теоретичних концепцій і парадигм можна припустити, що в якості однієї з опор

наукової бази розвитку системи управління регіональною інфраструктурою слід залучити

системно-інтеграційний підхід. На основі проведених обґрунтувань у контексті системно-

інтеграційного підходу, пропонується принципово нова сутнісно-змістовна модель

сукупності підсистем сучасної управлінської структури.
В статье подчеркивается, что транспортную инфраструктуру и ее элементы в рамках

региона можно изучать как систему внутренне региональных связей, которые находятся в

постоянном взаимодействии. Процесс накопления потенциала транспортной

инфраструктуры региона необходимо рассматривать как систему, элементы которой имеют

горизонтальные и вертикальные связи, взаимозависимые и взаимообусловленные. Показано

графическое представление взаимосвязей между элементами транспортного потенциала

региона. Для графа регионального транспортного потенциала представленная матрица

смежности. Отмечено, что именно специфический, совокупный потенциал транспортной

инфраструктуры региона представляет основу его конкурентоспособности, для повышения

которой необходимо заниматься развитием многих его составных. Для того чтобы повысить

устойчивость системы или ее свойств к влиянию разных факторов, необходимо, прежде

всего, совершенствовать саму систему изнутри, усиливая и адаптируя взаимосвязи и

процессы между ее элементами (компонентами). На место концентрации ресурсов приходит

адаптивность как ключевой ориентир регионального управления. Главным фактором

развития инфраструктуры региона должно стать не столько наличие ресурсов, а

эффективность их использования. Приведено формальное определение системы управления

инфраструктурой региона языком теории множеств. На основе изучения разных

теоретических концепций и парадигм можно предположить, что в качестве одной из опор

научной базы развития системы управления региональной инфраструктурой нужно привлечь

системно-интеграционный подход. На основе проведенных обоснований в контексте

системно-интеграционного подхода, предлагается принципиально новая сущностно

содержательная модель совокупности подсистем современной управленческой структуры.
In the article it is underlined that the transport infrastructure and its elements within the

limits of region can be studied as system of internally regional communications which are in

constant interaction. Process of accumulation of potential of a transport infrastructure of region is

necessary for considering as the system which elements have horizontal and vertical ties,

interdependent. Graphic submission of interrelations between elements of transport potential of

region is shown. For the count of regional transport potential the presented matrix of a contiguity. It

is noted, what exactly the specific, cumulative potential of a transport infrastructure of region

represents a basis of its competitiveness for which increase it is necessary to attend to development

of its many compound. To increase stability of system or its properties to influence of different

factors, it is necessary to improve, first of all, system from within, strengthening and adapting

interrelations and processes between its elements (components). To the place of concentration of

resources adaptability as a key reference point of a regional government comes. Not so much

availability of resources, and efficiency of their use should become a primary factor of development

of an infrastructure of region. Formal definition of a control system by an infrastructure of region

by language of the theory of sets is resulted. On the basis of studying of different theoretical

concepts and paradigms it is possible to assume that as one of support of scientific base of

development of a control system it is necessary to involve with a regional infrastructure the systemintegration

approach. On the basis of the conducted substantiations in a context of the systemintegration

approach, substantial model of set of subsystems of modern administrative structure

essentially new appreciably is offered. There is a difficult integrated set which creates the system

possessing synergy properties and is capable to supply strategic development of an infrastructure of

region.
 
Date 2015-11-02T07:48:04Z
2015-11-02T07:48:04Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/7774
 
Language uk