Запис Детальніше

Таргет- і кайдзен-костинг в системі фінансового контролінгу підприємств

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Таргет- і кайдзен-костинг в системі фінансового контролінгу підприємств
Таргет- и кайдзен-костинг в системе финансового



контроллинга предприятий
Target- and kaydzhen-costing in system financial



controlling of the enterprises
 
Creator Горошкова, Л. А.
Волков, В. П.
Горошкова, Л. А.
Волков, В. П.
Goroshkova, L. А.
Volkov, V. Р.
 
Description Горошкова Л. А. Таргет- і кайдзен-костинг в системі фінансового



контролінгу підприємств / Л. А. Горошкова, В. П. Волков // Вісник Приазовського державного технічного університету : зб. наукових праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2015. – Вип. 30. – С. 27–36. – (Серія : Економічні науки).
В роботі доведено, що застосування таргет- та кайдзен-стратегій дозволить ефективно



організувати, контролювати та здійснювати управляючий вплив на складну систему якою є



житлово-комунальне господарство країни. Сутність таргет-костингу полягає у



встановленні цільової собівартості. На підставі відомої або заданої ціни і бажаної величини



прибутку встановлюється цільова собівартість на досягнення якої і повинні бути



направлені зусилля керівництва. Застосування цього методу дозволяє досягти мінімізації



витрат та довести їх до прийнятного рівня. Сутність кайдзен-костингу полягає не в



досягненні певної величини граничних витрат, а в забезпеченні безперервного якісного



вдосконалення бізнес-процесів та розширенні участі працівників в ньому. Доведено, що з



урахуванням специфіки ЖК послуг, на нашу думку, застосування зазначених методів



доцільно здійснювати одночасно, а не в залежності від стадії життєвого циклу послуги. Побудована математична моделі кайдзен-стратегії у житлово-комунальному



господарстві з використанням багатогалузевої моделі національного господарства.



Доведено, що необхідно здійснювати управляючий вплив на такі елементи складної, як:



водопровідно-каналізаційне господарство, комунальна енергетика, житлове господарство



та ремонтно-експлуатаційне виробництво, міський електротранспорт, шляхове



господарство, зовнішнє освітлення, благоустрій, побутове обслуговування, готельне



господарство та інші. Запропонована модель може бути використана для оцінки впливу на



загальний результат функціонування ЖКГ досліджених основних параметрів з



урахуванням введених обмежень.
В работе показано, что использование таргет- и кайдзен-стратегий позволит

эффективно организовать, контролировать и осуществлять управляющее влияние на

сложную систему, какой является жилищно-коммунальное хозяйство страны. Сущность

таргет-костингу состоит в установлении целевой себестоимости. На основании известной

или заданной цены и желательной величины прибыли устанавливается целевая

себестоимость, на достижение которой и должны быть направленные усилия руководства.

Применение этого метода позволит достичь минимизации затрат и приведет их к

приемлемому уровню. Сущность кайдзен-костинга состоит не в достижении определенной

величины предельных затрат, а в обеспечении беспрерывного качественного

усовершенствования бизнесов-процессов и расширении участия работников в нем.

Доказано, что с учетом специфики ЖК услуг, по нашему мнению, применение указанных

методов целесообразно осуществлять одновременно, а не в зависимости от стадии

жизненного цикла услуги.

Построена математическая модели кайдзен-стратегии в жилищно-коммунальном

хозяйстве с использованием многоотраслевой модели национального хозяйства. Доказано,

что необходимо осуществлять управляющее влияние на такие элементы сложной системы,

как: водопроводно-канализационное хозяйство, коммунальная энергетика, жилищное

хозяйство и ремонтно-эксплуатационное производство, городской электротранспорт,

дорожное хозяйство, внешнее освещение, благоустройство, бытовое обслуживание,

гостиничное хозяйство и др. Предложенная модель может быть использована для оценки

влияния на общий результат функционирования ЖКГ исследованных основных параметров

с учетом введенных ограничений.
In work is shown, that use target- and kaydzhen-strategy will allow effectively to organize,

to supervise and to carry out managing influence on complex system, what the housing and

communal services of the country is. The essence target-costing consists in an establishment of

the target cost price. On the basis of the known or given price and desirable size of the profit the

target cost price is established, on which achievement and there should be directed efforts of a

management. The application of this method will allow to reach minimization of expenses and

will result them in an acceptable level. The essence kaydzhen-costing consists not in achievement

of the certain size of limiting expenses, and in maintenance of continuous qualitative

improvement of business-processes and expansion of participation of the workers in it. Is proved,

that in view of specificity housing and communal services, in our opinion, the application of the

specified methods is expedient for carrying out simultaneously, instead of depending on a stage of

life cycle of service.

Is constructed mathematical model of kaydzhen-strategy in a housing and communal

services with use of diversified model of a national economy. Is proved, that is necessary to carry

out managing influence on such elements of complex system, as: voter-sewer, municipal power,

housing and operational manufacture, urban electrotransport, road, external illumination,

accomplishment, household service, hotel etc. The offered model can be used for an estimation of

influence on general result of functioning housing and communal services of the investigated

basic parameters in view of the entered restrictions.
 
Date 2016-01-19T10:55:58Z
2016-01-19T10:55:58Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/8045
 
Language uk