Відмінності маркетингу зовнішньоекономічної діяльності та шляхи його вдосконалення
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Відмінності маркетингу зовнішньоекономічної діяльності та шляхи його вдосконалення
Особенности маркетинга внешнеэкономической деятельности и пути его совершенствования Features of marketing of foreign economic activity and ways to improve it |
|
Creator |
Толпежнікова, Тетяна Георгіївна
Толпежникова, Татьяна Георгиевна Tolpezhnikova, Т. G. |
|
Description |
Толпежнікова Т. Г. Відмінності маркетингу зовнішньоекономічної діяльності та шляхи його вдосконалення / Т. Г. Толпежнікова // Вісник Приазовського державного технічного університету : зб. наукових праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2015. – Вип. 30. – С. 68–72. – (Серія : Економічні науки). Розглянуто та проаналізовано відмінні риси маркетингу у зовнішньоекономічній діяльності в сучасних економічних умовах. Виявлено особливості маркетингу зовнішньоекономічній діяльності як фактору підвищення ефективності діяльності підприємства. Розглянуто стадії стандартизації міжнародного маркетингового комплексу, виходячи з світового досвіду. Зазначено, що в більшості випадків на вітчизняних підприємствах маркетинг зводиться до звичайного збуту. Наголошено на тому, що управління маркетингом вимагає змін через те, що процес залучення ринкових механізмів в виробничу сферу підприємства значно випереджає інтенсивність впровадження безпосередньо у виробництво досягнень науки та техніки. Вирішальне значення для успішної реалізації маркетингової діяльності має організаційна структура маркетингу підприємства, яка займає особливе місце в загальній оргструктурі. маркетинг на сучасному етапі є провідною функціє підприємства, що забезпечує конкурентні переваги, як на внутрішньому ринку, так і на зовнішніх. Запропоновано поетапну модель вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства, що обумовлює послідовне перетворення служб маркетингу господарюючих суб’єктів. Рассмотрены и проанализированы отличительные особенности маркетинга во внешнеэкономической деятельности в современных экономических условиях. Выявлены особенности маркетинга внешнеэкономической деятельности как фактора повышения эффективности деятельности предприятия. Рассмотрены стадии стандартизации международного маркетингового комплекса, исходя из мирового опыта. Отмечено, что в большинстве случаев на отечественных предприятиях маркетинг сводится к обычному сбыту. Отмечено, что управление маркетингом требует изменений из-за того, что процесс привлечения рыночных механизмов в производственную сферу предприятия значительно опережает интенсивность внедрения непосредственно в производство достижений науки и техники. Решающее значение для успешной реализации маркетинговой деятельности имеет организационная структура маркетинга предприятия. Занимая особое место в общей оргструктуре, маркетинг на современном этапе является ведущей функцией предприятия, обеспечивает конкурентные преимущества, как на внутреннем рынке, так и на внешних. Предложена поэтапная модель совершенствования управления маркетинговой деятельностью предприятия, которая обусловливает последовательное преобразование служб маркетинга хозяйствующих субъектов. There were considered and analyzed the distinctive features of marketing in foreign economic activity in the current economic conditions in the article. These peculiarities of marketing of foreign economic activity as a factor in increasing the efficiency of the enterprise. The above step of standardization of international marketing mix, based on international experience. It is noted that in most cases at the domestic enterprises marketing boils down to the usual sales. It was noted that marketing management requires a change because of the fact that the mobilization of market mechanisms in the production sector of the enterprise is far ahead of the intensity of the introduction of directly to the production of science and technology. Crucial to the success of marketing activities is the organizational structure of the company's marketing. Occupying a special place in the overall organizational structure, marketing, at the present stage is a leading feature of the enterprise, provides competitive advantages in both domestic market and foreign. A model of gradual improvement of management of marketing activities of the company, which makes serial conversion marketing services businesses. |
|
Date |
2016-01-20T07:52:58Z
2016-01-20T07:52:58Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/8050
|
|
Language |
uk
|
|