Запис Детальніше

Управління вантажообігом в умовах зимової навігації в Азовському морі

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління вантажообігом в умовах зимової навігації в Азовському морі
Управление грузовым оборотом в условиях зимней навигации в



Азовском море
Management of a cargo turn-over in the conditions of winter navigation in



the Azov sea
 
Creator Лисий, Андрій Олександрович
Лысый, Андрей Александрович
Lysyy, А. А.
 
Description Лисий А. О. Управління вантажообігом в умовах зимової навігації в Азовському



морі / А. О. Лисий // Вісник Приазовського державного технічного університету : зб. наукових праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2015. – Вип. 30. – С. 357–364. – (Серія : Економічні науки).
У статті обґрунтована необхідність використання в управлінні виробничою



діяльністю морських портів аналізу й прогнозування сезонних процесів. Наведені



статистичні дані, що показують істотне зменшення вантажообігу портів Азовського моря у



період льодової обстановки. Проаналізовані складові транспортної системи «порт-канали-



судно-зовнішнє середовище». Підкреслено необхідність розглянути принцип гарантовано



безпечного управління льодовим караваном на небезпечних ділянках водного шляху за



рахунок удосконалення методів ефективного використання криголамів та порядку руху і як



слідство прогнозування та підвищення ефективності роботи портів Азовського моря.



Зауважується, що управління караванами суден взимку базується на досвіді морської



практики, а процедура льодового проведення суден на морських шляхах до цього часу



остається нерегламентованою. Виділені деякі аспекти транспортної діяльності, пов’язані з



підвищенням ефективності роботи флоту у льодових умовах. За результатами здійсненої



експертної оцінки зазначених аспектів, найбільш перспективним обране управління



суднами для безпечного плавання у зимовий період року шляхом роботи криголамів по



гармонізації пропускної здатності морських каналів та фарватерів. Дане визначення



поняття принципу гарантовано безпечного функціонування, структурування та управління



системою криголамного проведення суден. Розроблений спеціальний підхід до формування вибору ефективного метода оцінки ходовості суден в умовах льодової обстановки, що



задовольняє вимоги безперервного планування й регулювання роботи порту.



Запропонований і вдосконалений апарат статистичного прогнозування, що включає всі



стадії обробки динамічних рядів: аналіз сезонних процесів, прогнозування сезонної хвилі й



побудову довірчих інтервалів.
В статье обоснована необходимость использования в управлении производственной



деятельностью морских портов анализа и прогнозирования сезонных процессов.



Приведены статистические данные, которые показывают существенное уменьшение



грузового оборота портов Азовского моря в период ледовой обстановки.



Проанализированы состав транспортной системы «каналы-судно-внешняя среда».



Подчеркнута необходимость рассмотреть принцип гарантированного безопасного



управления ледовым караваном на опасных участках водного пути за счет



усовершенствования методов эффективного использования ледоколов и порядка движения



и как следствие прогнозирования и повышения эффективности работы портов Азовского



моря. Отмечается, что управление караванами судов зимой базируется на опыте морской



практики, а процедура ледовой проводки судов на морских путях до этого времени



остается нерегламентированной. Выделены некоторые аспекты транспортной



деятельности, связанные с повышением эффективности работы флота в ледовых условиях.



По результатам осуществленной экспертной оценки указанных аспектов, наиболее



перспективным избрано управление судами для безопасного плавания в зимний период



года путем работы ледоколов по гармонизации пропускной способности морских каналов и



фарватеров. Данное определение понятия, принципы гарантированно безопасного



функционирования, структурирование и управление системой ледокольной проводки



судов. Разработан специальный подход к формированию выбора эффективного метода



оценки ходкости судов в условиях ледовой обстановки, которая удовлетворяет требования



беспрерывного планирования и регулирования работы порта. Предложен и



усовершенствован аппарат статистического прогнозирования, который включает все



стадии обработки динамических рядов: анализ сезонных процессов, прогнозирование



сезонной волны и построение доверительных интервалов.
The necessity of use for management of industrial activity of seaports of the analysis and



forecasting of seasonal processes is reasonable In the article. The statistical data which show



essential reduction of a cargo turn-over of ports of sea of Azov in ice conditions are cited.



"Channels-vessels-environments" are analysed structure of transport system. Necessity to consider



a principle of the guaranteed safe management by an ice caravan on dangerous plots of a



waterway at the expense of improvement of methods of an effective utilisation of ice breakers and



an order of movement and as consequence of forecasting and increase of an overall performance



of ports of sea of Azov is underlined. It is noticed that management of caravans of courts bases on



experience of marine practice in the winter, and procedure of an ice pilotage on shipping routes



till this time remains independent. Some aspects of transport activity connected with increase of



an overall performance of fleet in ice conditions are allocated. By results of the carried out expert



estimation of the indicated aspects, the most perspective selects management of courts for safe



swimming during the winter period of year by work of ice breakers on harmonisation of



throughput of marine channels and waterways. The made definition of concept, principles of



necessarily safe functioning, structurization and management of system of an icebreaking



pilotage. The special approach to formation of a choice of an effective evaluation procedure of



popularity of courts in the conditions of ice conditions which meet the requirements of continuous



planning and regulation of work of port is developed. The device of statistical forecasting which



includes all stages of processing of dynamic numbers is offered and improved: the analysis of



seasonal processes, forecasting of a seasonal wave and construction of confidential intervals.
 
Date 2016-02-01T07:14:29Z
2016-02-01T07:14:29Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/8107
 
Language uk