Запис Детальніше

Методичний підхід щодо оцінки ефективності формування маркетингового стратегічного набору машинобудівного підприємства

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичний підхід щодо оцінки ефективності формування маркетингового стратегічного набору машинобудівного підприємства
Методический подход к оценке эффективности формирования маркетингового стратегического набора машиностроительного предприятия
Methodical approach of the estimation of efficiency of forming of marketing strategic set of machine-building enterprise
 
Creator Гуржій, Н. М.
Гуржий, Н. Н.
Gurzhiy, N. N.
 
Description Гуржій, Н. М. Методичний підхід щодо оцінки ефективності формування маркетингового стратегічного набору машинобудівного підприємства / Н. М. Гуржій // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2015. – Вип. 1, Т. 1. – С. 27–33.
У статті розглянуто класифікацію підходів до процесу формування стратегій підприємства та проведена їх систематизація. Автором запропоновано методичний підхід з визначенням нечіткого зв’язку між факторами та ефективністю формування і реалізації маркетингового стратегічного набору машинобудівного підприємства. Серед найважливіших факторів, які впливають на ефективність формування маркетингового стратегічного набору, автором виділено такі: підходи до формування стратегій, що використовуються керівництвом; інформаційний аспект формування маркетингового стратегічного набору, що охоплює якість інформації, яка використовується при прийнятті маркетингових стратегічних рішень; кваліфікаційний аспект формування маркетингового стратегічного набору, що охоплює компетенції працівників, зайнятих розробкою стратегій. Ефективність формування маркетингового стратегічного набору визначається множиною показників, які відображають якісне формування маркетингового стратегічного набору (гнучкість, надійність, збалансованість, ясність для працівників тощо) та його потенційну спроможність досягати певних результатів. Визначено, що між розглянутими факторами та потенційною ефективністю формування маркетингового стратегічного набору існує стійка позитивна залежність. Усе це свідчить про високу достовірність складеної моделі. Доведено, що тільки ефективне сполучення обгрунтованого маркетингового стратегічного набору з професійним підходом до управління його реалізацією призведе до виникнення ефекту синергії та дозволить підприємству досягти успіху на ринку у перспективі.
В статье рассмотрена классификация подходов к процессу формирования стратегии предприятия. Автором предложен методический подход к определению нечеткой связи между факторами и эффективностью формирования и реализации маркетингового стратегического набора машиностроительного предприятия. Среди важнейших факторов, влияюших на эффективность формирования маркетингового стратегического набора, автором выделены следующие: подходы к формированию используемой руководством стратегии; информационный аспект формирования маркетингового стратегического набора, охватывающий качество информации, которая используется при принятии маркетинговых стратегических решений; квалификационный аспект формирования маркетингового стратегического набора, который охватывает компетенцию работников, занятых разработкой стратегии. Эффективность формирования маркетингового стратегического набора определяется множественным числом показателей, которые отображают качественное формирование маркетингового стратегического набора (его гибкость, надежность, сбалансированность, ясность для работников и тому подобное) и его потенциальную возможность достигать определенных результатов. Автором отмечено, что между рассмотренными факторами и потенциальной эффективностью формирования маркетингового стратегического набора существует стойкая позитивная зависимость. Все это свидетельствует о высокой достоверности составленной модели. Доказано, что только эффективное соединение обоснованного маркетингового стратегического набора с профессиональным подходом к управлению его реализацией приведет к возникновению эффекта синергии и позволит предприятию добиться успеха на рынке в перспективе.
This article deals with the classification of the estimation of efficiency of forming of marketing strategic set of machine-building enterprise. An author is offer methodical approach on determination of unclear connection between factors and efficiency of forming and realization of marketing strategic set of machine-building enterprise. Among major factors that influence on efficiency of forming of marketing strategic set an author suggests: approaches in formation of in-use guidance strategy; informative aspect of forming of marketing strategic set, wrap-round quality of information which is used for acceptance of marketings strategic decisions; qualifying aspect of forming of marketing strategic set which engulfs jurisdiction of workers, by занятіх development of strategy. Efficiency of forming of marketing strategic set is determined the plural of indexes which represent the high-quality forming of marketing strategic set (his flexibility, reliability, balanced, clarity, for workers and others like that) and his potential possibility to arrive at certain results. It is marked by author, that between the considered factors and potential efficiency of forming of marketing strategic set there is positive dependence. All of it testifies to high authenticity of the made model. It is well-proven, what only effective connection of the grounded marketing strategic set with the professional approach in a management of realization will result in the origin of effect of synergy and will allow an enterprise to score a success at the market in a prospect.
 
Date 2016-04-25T10:43:37Z
2016-04-25T10:43:37Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/8450
 
Language uk