Місце реклами у збільшенні прибутку на прикладі будівельних компаній
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Місце реклами у збільшенні прибутку на прикладі будівельних компаній
Место рекламы в увеличении прибыли на примере строительных компаний Place advertising to increase profits on the example of the construction companies |
|
Creator |
Колесников, Є. В.
Хелемендик, К. О. Колесников, Е. В. Хелемендик, К. А. Kolesnykov, Е. V. Helemendik, К. А. |
|
Description |
Колесников, Є. В. Місце реклами у збільшенні прибутку на прикладі будівельних компаній / Є. В. Колесников, К. О. Хелемендик // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2015. – Вип. 1, Т. 1. – С. 119–123.
Зроблено аналіз місця реклами в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства на прикладі роботи будівельних компаній. Зростання прибутку підприємства є кінцевою метою, і ця мета може бути досягнута різними способами, які перераховані в концепціях маркетингу. В статті це розглянуто на прикладі реклами. В цілому успіхом будь-якого виду діяльності, є якісне, професійне управління. Стосовно до реклами це поняття можна визначити як «рекламний менеджмент», який виступає в якості всеосяжного чинника ефективності реклами на сучасному етапі її розвитку. Реклама є найдієвішим інструментом у спробах рекламодавця донести інформацію до своїх потенційних клієнтів, модифікувати їх поведінку, привернути увагу до пропонованих послуг, створити позитивний імідж, показати його суспільну значимість. Реклама в сучасному світі є одним з найважливіших важелів управління економічними процесами. Вдалі рекламні ідеї народжуються на основі знання багатьох чинників стимулюючих продаж товарів і послуг. Специфіка роботи, різноманіття сфер діяльності будівельних виробництв обумовлює складність їх управління. Основні сфери діяльності, на які слід звертати увагу, це: територіальна роз'єднаність; транспортування матеріальних ресурсів; величезна номенклатура будівельних конструкцій; сувора послідовність технологічних процесів; кліматичні умови; вимоги замовників та інше. Всі ці параметри слід враховувати при рекламної діяльності підприємств. Сделан анализ управления маркетинговой деятельностью предприятия на примере работы строительных компаний. Рост прибыли предприятия является конечной целью, и эта цель может быть достигнута различными способами, которые перечислены в концепциях маркетинга. В статье это рассмотрено на примере рекламы. В целом успехом любого вида деятельности, является качественное, профессиональное управление. Применительно к рекламе это понятие можно определить как «рекламный менеджмент». который выступает в качестве всеобъемлющего фактора эффективности рекламы на современном этапе ее развития. Реклама является самым действенным инструментом в попытках рекламодателя донести информацию до своих потенциальных клиентов, модифицировать их поведение, привлечь внимание к предлагаемым услугам, создать положительный имидж, показать его общественную значимость. Реклама в современном мире является одним из важнейших рычагов управления экономическими процессами. Удачные рекламные идеи рождаются на основе знания многих факторов, стимулирующих продажу товаров и услуг. Специфика работы, многообразие сфер деятельности строительных производств обуславливает сложность их управления. Основные сферы деятельности, на которые следует обращать внимание это: территориальная разобщенность; транспортировка материальных ресурсов; громадная номенклатура строительных конструкций; строгая последовательность технологических процессов; климатические условия; требования заказчиков и другое. Все эти параметры следует учитывать при рекламной деятельности предприятий. The article discusses the management of marketing activity of the enterprise on an example of the work of construction companies. Profit growth of the company is the ultimate goal, and this goal can be achieved in various ways that are listed in the marketing concept is discussed in the article as an example of advertising. In general, the success of any type of activity is a quality, professional management. With regard to the advertising of this concept can be defined as "advertising management" (management of advertising), which serves as a comprehensive advertising effectiveness factor at the present stage of its development. Advertising is the most effective tool in the advertiser attempts to convey information to their potential customers to modify their behavior to draw attention to the services offered, to create a positive image, to show its social significance. Advertising in the modern world is one of the most important levers of economic management. Successful advertising ideas are born from the knowledge of the many factors that promote the sale of goods and services. The specifics of work, the variety of areas of activity of construction enterprises determine certain management complications. The most basic areas of possible complications are: territorial disconnection, transportation of the resources, enormous nomenclature of building constructions, strict series of technological processes, climate conditions, customers requirements, others.All these factors should be considered in enterprise advertising. |
|
Date |
2016-04-28T09:37:08Z
2016-04-28T09:37:08Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/8506
|
|
Language |
uk
|
|