Організація комунікації в управлінській діяльності на основі сучасних інформаційних технологій
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація комунікації в управлінській діяльності на основі сучасних інформаційних технологій
Организация коммуникаций в управленческой деятельности на основе современных информационных технологий The organization of communication in management based on modern information technologies |
|
Creator |
Зайцева, Н. В.
Зайцева, Н. В. Zaytseva, N. V. |
|
Description |
Зайцева, Н. В. Організація комунікації в управлінській діяльності на основі сучасних інформаційних технологій / Н. В. Зайцева // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2015. – Вип. 1, Т. 1. – С. 166–170. У статті розглянуті теоретичні основи організації комунікацій в управлінні, охарактеризовані головні перешкоди в здійсненні комунікаційного процесу, які можливо ефективно вирішити шляхом впровадження сучасних інформаційних технологій в управлінську діяльність. В роботі окреслені основні тенденції змін характеру комунікаційних процесів в сучасному суспільстві та нові вимоги до його здійснення. Обгрунтована необхідність використання сучасних інформаційних технологій в організації комунікацій в управлінській діяльності. Визначено зміну ролі та головних завдань комунікацій в управлінській діяльності. У статті встановлено наявність гострої проблеми розриву між рівнем автоматизації виробничих процесів та управлінської праці в сучасній бізнес-практиці, наслідком якої є значне відставання в використанні сучасних інформаційних технологій в комунікаційному процесі управління. Сформульовані головні завдання моделювання організаційної автоматизованої системи управління. Охарактеризовані класи систем автоматизації управлінської діяльності, які безпосередньо підтримують налагодженість системи комунікацій у розрізі сфер та умов застосування, функціонування та рівня підтримки прийняття рішення менеджером. Також розглянуто роль та ефективність внутрішніх та зовнішніх інформаційних мереж організації комунікацій в управлінській діяльності. В статті розроблено систему організації комунікацій в управлінні на основі інформаційних технологій шляхом визначення основних інструментів здійснення комунікацій та критеріїв ефективності комунікацій в управлінській діяльності. В статье рассмотрены теоретические основы организации коммуникаций в управлении, охарактеризованы главные препятствия осуществления коммуникационного процесса, которые можно эффективно решить путем внедрения современных информационных технологий в управленческую деятельность. В работе очерчены основные тенденции изменений характера коммуникационных процессов в современном обществе и новые требования к его осуществлению. Обоснована необходимость использования современных информационных технологий в организации коммуникаций в управленческой деятельности. Определено изменение роли и главных задач коммуникаций в управленческой деятельности. В статье установлено наличие острой проблемы разрыва между уровнем автоматизации производственных процессов и управленческого труда в современной бизнес-практике, следствием которой является значительное отставание в использовании современных информационных технологий в коммуникационном процессе управления. Сформулированы главные задачи моделирования организационной автоматизированной системы управления. Охарактеризованы классы систем автоматизации управленческой деятельности, которые непосредственно поддерживают отлаженность системы коммуникаций в разрезе сфер и условий применения, функциональности и уровня поддержки принятия решения менеджером. Также рассмотрена роль и эффективность внутренних и внешних информационных сетей организации коммуникаций в управленческой деятельности. В статье разработана система организации коммуникаций в управлении на основе информационных технологий путем определения основных инструментов осуществления коммуникаций и критериев эффективности коммуникаций в управленческой деятельности. The article presents theoretical foundations of organization of communication in the management, describes the main barriers of the communication process, which can be effectively solve through the introduction of modern information technologies in management. There are outlined the main trends of changes in the nature of communication processes in modern society and new requirements for its implementation. The necessity of the use of modern information technology in the organization of communications in management is proved. The change in the role and main tasks of communication in management are uncovered. There are determined the acute problems of the distinction between the level of automation of production processes and management activity in the modern business practice, the consequence of which is a significant lag in the use of modern information technologies in communication management process. The main tasks of modeling of organizational automated control system are formulated. There are characterize the class automation systems management activities that directly support well-functioning system of communication in cross-sectional areas and the conditions of use, functionality and level of decision support manager. Also in work is considered the role and effectiveness of internal and external information networks, organizing communications management. The system of the organization communication in the management with information technologies by defining the basic tools of the communications and criterion of effectiveness of communications management is developed. |
|
Date |
2016-04-30T05:58:10Z
2016-04-30T05:58:10Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/8519
|
|
Language |
uk
|
|