Запис Детальніше

Організація комунікації в управлінській діяльності на основі сучасних інформаційних технологій

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація комунікації в управлінській діяльності на основі сучасних інформаційних технологій
Организация коммуникаций в управленческой деятельности на
основе современных информационных технологий
The organization of communication in management based on modern
information technologies
 
Creator Зайцева, Н. В.
Зайцева, Н. В.
Zaytseva, N. V.
 
Description Зайцева, Н. В. Організація комунікації в управлінській діяльності на основі
сучасних інформаційних технологій / Н. В. Зайцева // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2015. – Вип. 1, Т. 1. – С. 166–170.
У статті розглянуті теоретичні основи організації комунікацій в управлінні,
охарактеризовані головні перешкоди в здійсненні комунікаційного процесу, які можливо
ефективно вирішити шляхом впровадження сучасних інформаційних технологій в
управлінську діяльність. В роботі окреслені основні тенденції змін характеру
комунікаційних процесів в сучасному суспільстві та нові вимоги до його здійснення.
Обгрунтована необхідність використання сучасних інформаційних технологій в
організації комунікацій в управлінській діяльності. Визначено зміну ролі та головних
завдань комунікацій в управлінській діяльності.
У статті встановлено наявність гострої проблеми розриву між рівнем автоматизації
виробничих процесів та управлінської праці в сучасній бізнес-практиці, наслідком якої є
значне відставання в використанні сучасних інформаційних технологій в комунікаційному
процесі управління. Сформульовані головні завдання моделювання організаційної
автоматизованої системи управління. Охарактеризовані класи систем автоматизації
управлінської діяльності, які безпосередньо підтримують налагодженість системи
комунікацій у розрізі сфер та умов застосування, функціонування та рівня підтримки
прийняття рішення менеджером. Також розглянуто роль та ефективність внутрішніх та
зовнішніх інформаційних мереж організації комунікацій в управлінській діяльності. В
статті розроблено систему організації комунікацій в управлінні на основі інформаційних
технологій шляхом визначення основних інструментів здійснення комунікацій та
критеріїв ефективності комунікацій в управлінській діяльності.
В статье рассмотрены теоретические основы организации коммуникаций в
управлении, охарактеризованы главные препятствия осуществления коммуникационного
процесса, которые можно эффективно решить путем внедрения современных
информационных технологий в управленческую деятельность. В работе очерчены
основные тенденции изменений характера коммуникационных процессов в современном
обществе и новые требования к его осуществлению. Обоснована необходимость
использования современных информационных технологий в организации коммуникаций в
управленческой деятельности. Определено изменение роли и главных задач
коммуникаций в управленческой деятельности.
В статье установлено наличие острой проблемы разрыва между уровнем автоматизации
производственных процессов и управленческого труда в современной бизнес-практике,
следствием которой является значительное отставание в использовании современных
информационных технологий в коммуникационном процессе управления.
Сформулированы главные задачи моделирования организационной автоматизированной
системы управления. Охарактеризованы классы систем автоматизации управленческой
деятельности, которые непосредственно поддерживают отлаженность системы
коммуникаций в разрезе сфер и условий применения, функциональности и уровня поддержки
принятия решения менеджером. Также рассмотрена роль и эффективность внутренних и
внешних информационных сетей организации коммуникаций в управленческой
деятельности. В статье разработана система организации коммуникаций в управлении на
основе информационных технологий путем определения основных инструментов
осуществления коммуникаций и критериев эффективности коммуникаций в
управленческой деятельности.
The article presents theoretical foundations of organization of communication in the
management, describes the main barriers of the communication process, which can be effectively
solve through the introduction of modern information technologies in management. There are
outlined the main trends of changes in the nature of communication processes in modern society
and new requirements for its implementation. The necessity of the use of modern information
technology in the organization of communications in management is proved. The change in the
role and main tasks of communication in management are uncovered.
There are determined the acute problems of the distinction between the level of
automation of production processes and management activity in the modern business practice,
the consequence of which is a significant lag in the use of modern information technologies in
communication management process. The main tasks of modeling of organizational automated
control system are formulated. There are characterize the class automation systems management
activities that directly support well-functioning system of communication in cross-sectional areas
and the conditions of use, functionality and level of decision support manager. Also in work is
considered the role and effectiveness of internal and external information networks, organizing
communications management. The system of the organization communication in the management with information technologies by defining the basic tools of the communications
and criterion of effectiveness of communications management is developed.
 
Date 2016-04-30T05:58:10Z
2016-04-30T05:58:10Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/8519
 
Language uk