Державно-приватне партнерство як чинник удосконалення взаємодії бізнесу та влади в Україні
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Державно-приватне партнерство як чинник удосконалення взаємодії бізнесу та влади в Україні
Государственно-частное партнерство как фактор усовершенствования взаимодействия бизнеса и власти в Украине Public-private partnership as a factor in improving the interaction between business and government in Ukraine |
|
Creator |
Луценко, О. М.
Луценко, О. М. Lutsenko, О. М. |
|
Description |
Луценко, О. М. Державно-приватне партнерство як чинник удосконалення взаємодії бізнесу та влади в Україні / О. М. Луценко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2015. – Вип. 2, Т. 1. – С. 73–78. Розглянуто поняття, завдання соціального партнерства. Проаналізовано принципи соціального партнерства та сфери діяльності, де вони взаємодіють з бізнесом і владою. Визначено механізми соціального партнерства. Соціальне партнерство – система інститутів і механізмів узгодження інтересів учасників виробничого процесу: працівників і роботодавців, заснована на рівній співпраці. Розвиток соціального партнерства в його різних формах – важлива складова частина процесу посилення соціальної спрямованості сучасної ринкової економіки, її соціалізації. Розвиток системи соціального партнерства створює можливість досягнення відносного балансу інтересів працівників і роботодавців на основі співробітництва, компромісу, веде до соціального консенсусу. Воно служить дієвим інструментом поєднання економічної ефективності та соціальної справедливості. Соціальне партнерство постає як спосіб співпраці, форма органічної взаємодії багатоманітних суб'єктів соціально-економічних відносин, які дозволяють їм вільно висловлювати свої інтереси в контексті пошуку цивілізованих, і головне, ефективних засобів їх гармонізації. Основним мотиваційним механізмом участі в системі соціального партнерства сторонами визнається його ефективний і взаємовигідний характер. Однак активно беруть участь у реалізації соціального партнерства комерційні підприємства та некомерційні організації, які користуються пріоритетною підтримкою регіональної влади, об'єднань підприємців, профспілок, інших громадських організацій, у тому числі в системі державного та муніципального замовлення. Рассмотрено понятие, задачи социального партнерства. Проанализированы принципы социального партнерства и сферы деятельности, где они взаимодействуют с бизнесом и властью. Определены механизмы социального партнерства. Социальное партнерство – система институтов и механизмов согласования интересов участников производственного процесса: работников и работодателей, основанная на равном сотрудничества. Развитие социального партнерства в его различных формах – важная составная часть процесса усиления социальной направленности современной рыночной экономики, ее социализации. Развитие системы социального партнерства создает возможность достижения относительного баланса интересов работников и работодателей на основе сотрудничества, компромисса, ведет к социальному консенсусу. Оно служит действенным инструментом сочетания экономической эффективности и социальной справедливости. Социальное партнерство выступает как способ сотрудничества, форма органичного взаимодействия многообразных субъектов социально-экономических отношений, которые позволяют им свободно выражать свои интересы в контексте поиска цивилизованных, и главное, эффективных средств их гармонизации. Основным мотивационным механизмом участия в системе социального партнерства сторонами признается его эффективный и взаимовыгодный характер. Однако активно участвуют в реализации социального партнерства коммерческие предприятия и некоммерческие организации, которые пользуются приоритетной поддержкой региональной власти, объединений предпринимателей, профсоюзов, других общественных организаций, в том числе в системе государственного и муниципального заказа. The article discusses the concept of public-private partnerships, analyzes aspects of collaboration between business and government at present. The essence of public-private partnerships. We consider the concept of positive and negative sides. A well informed role in the development of the national economy plays a public-private partnership. Businessmen which actively develop and "go with the times" often twist the concept of social responsibility and state-private partnerships. Social responsibility in the broad sense means certain expectations of society regarding the owners and management, production structures, on the one hand, and awareness of their duty to society, staff, individual for their actions and their social consequences - on the other. State and private business are not mutually exclusive, but complementary sectors of the economy and politics. A civilized market cannot exist in any country without a strategic partnership between the state and private sector. The analysis of experience and consequences of the period of “shock” phase of reforms by experts notes that "separation" of the state of the economy was a system error, since the state-private partnership (SPP) could be a successful means of overcoming the contradictions between the free market and public administration during transition from a centralized economy to a market economy. The state and business should act as equal partners in the formulation and implementation of various projects, having equal rights and responsibilities for the implementation of strategic decisions. |
|
Date |
2016-05-18T07:39:47Z
2016-05-18T07:39:47Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/8610
|
|
Language |
uk
|
|