Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств сільськогосподарського машинобудування
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств сільськогосподарського машинобудування
Маркетинговое управление конкурентоспособностью предприятий сельскохозяйственного машиностроения Marketing management of competitiveness of agricultural engineering enterprises |
|
Creator |
Гончар, Вікторія Василівна
Гончар, Виктория Васильевна Gonchar, V. V. |
|
Description |
Г ончар, В. В. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств сільськогосподарського машинобудування / В. В. Г ончар // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2015. – Вип. 2, Т. 2. – С. 68–74. В статті досліджено етапи маркетингу. Доведено необхідність маркетингового управління конкурентоспроможністю, що передбачає зосередження зусиль в даному напрямі ще на етапі розробки нової продукції. Виокремлено маркетингові чинники впливу на конкурентоспроможність підприємства сільськогосподарського машинобудування, врахування впливу яких дозволять виробникам адаптуватися до швидкозмінних умов господарювання, мінімізувати негативний вплив наслідків фінансової кризи та створити можливість в подальшому для отримання додаткових конкурентних переваг та більш вигідних позицій на ринку. Доведено необхідність проведення оцінки конкурентоспроможності на кожному з етапів маркетингу та надано рекомендації щодо застосування методів оцінки конкурентоспроможності в залежності від етапу. Найвищій рівень конкурентоспроможності серед виробників сільськогосподарської техніки на ринку України має ПАТ «Червона зірка». Аналіз довів про можливість конкурувати вітчизняних виробників на ринку сільськогосподарської техніки. Одним із напрямів має бути впровадження маркетингового управління конкурентоспроможністю. При розробці програми розвитку, призначеної для поступового нарощування конкурентоспроможності за рахунок усунення негативних сторін та вирішення складних соціально-економічних проблем, слід дотримуватися принципів маркетингового управління, зокрема, принципу вивчення особливостей та закономірностей розвитку ринку, моніторингу та формування єдиної інформаційної бази, принципу пристосування до рухливих умов зовнішнього середовища та принципу максимального впливу на внутрішній ринок. В статье исследованы этапы маркетинга. Доказана необходимость маркетингового управления конкурентоспособностью, что предполагает сосредоточение усилий в данном направлении еще на этапе разработки новой продукции. Выделены маркетинговые факторы влияния на конкурентоспособность предприятия сельскохозяйственного машиностроения, учет влияния которых позволит производителям адаптироваться к быстро меняющимся условиям хозяйствования, минимизировать негативное влияние последствий финансового кризиса и создать возможность в дальнейшем для получения дополнительных конкурентных преимуществ и более выгодных позиций на рынке. Доказана необходимость проведения оценки конкурентоспособности на каждом этапе маркетинга и даны рекомендации по применению методов оценки конкурентоспособности в зависимости от этапа. Самый высокий уровень конкурентоспособности среди производителей сельскохозяйственной техники на рынке Украины имеет ПАО «Красная звезда». Анализ показал возможность конкурировать отечественных производителей на рынке сельскохозяйственной техники. Одним из направлений должно быть внедрение маркетингового управления конкурентоспособностью. При разработке программы, предназначенной для постепенного наращивания конкурентоспособности за счет устранения негативных сторон и решения сложных социально-экономических проблем, следует придерживаться принципов маркетингового управления, в частности, принципа изучения особенностей и закономерностей развития рынка, мониторинга и формирования единой информационной базы, принципа приспособления к подвижным условий внешней среды и принципа максимального влияния на внутренний рынок. The article investigates the marketing stages. In the article the necessity of marketing competitiveness management, which involves the concentration of efforts in this direction even at the stage of new product development, is proved. Marketing factors influencing the competitiveness of agricultural engineering enterprises are distinguished. Consideration of their effects will enable manufacturers to adapt to the rapidly changing economic conditions, to minimize the negative impact of the financial crisis and create opportunity in the future to obtain additional competitive advantages and a more favorable position in the market. In the article the necessity to assess competitiveness at every stage of the marketing is proved and recommendations on the application of the competitiveness assessment methods, depending on the stage, are given. PJSC "Red Star" has the highest level of competitiveness among manufacturers of agricultural machinery on the Ukrainian market. The analysis has shown the ability of domestic manufacturers to compete in the market of agricultural machinery. Introduction of competitive marketing management should be one of the directions of development. It is necessary to adhere to the principles of marketing management while developing program designed to gradually increase competitiveness by removing the negative aspects and solving complex social and economic problems. In particular the principles of marketing management include: the principle of the study of the characteristics and patterns of market development, monitoring and the formation of a common information base, the principle of adaptation to mobile environmental conditions and the principle of maximum impact on the internal market. |
|
Date |
2016-06-02T08:41:37Z
2016-06-02T08:41:37Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/8763
|
|
Language |
uk
|
|