Запис Детальніше

Маркетинговий підхід до ціноутворення програмних продуктів

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий підхід до ціноутворення програмних продуктів
 
Creator Серкутан, А. С.
Серкутан, А. С.
 
Description Серкутан, А. С. Маркетинговий підхід до ціноутворення програмних продуктів / А. С. Серкутан // Университетская наука-2014 : в 5 т. : тез. докл. междунар. науч.-техн. конф. (Мариуполь, 20-21 мая 2014 г.) / ПГТУ. – Мариуполь, 2014. – Т. 4. – С. 231–232.
 
Date 2016-11-25T07:33:09Z
2016-11-25T07:33:09Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/11027
 
Language uk