Запис Детальніше

Активізація пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації у процесі вивчення фізики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Засядько, Ігор Іванович
 
Date 2012-07-02T08:05:18Z
2012-07-02T08:05:18Z
2007
 
Identifier Активізація пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації у процесі вивчення фізики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.І. Засядько; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/776
 
Description Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук із спеціальності 13.00.02 – теорія і методика навчання фізики. – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. Київ, 2007.
У дисертації доведено, що рівень пізнавальної активності обумовлений рівнем розвитку особистісних процесів і станів студента, запропонована модель рівнів пізнавальної активності та сформульовані критерії цих рівнів. Обґрунтовані засади проектування активної навчально-пізнавальної діяльності студентів з фізики, на основі яких створено варіант дидактичної системи, що забезпечує умови для самоорганізації навчальної діяльності студента, розвитку його особистісних механізмів і станів та активізацію самостійної діяльності під час вивчення фізики. У дидактичній системі реалізована ідея методичного забезпечення структурних елементів навчально-пізнавальної діяльності студента на основі діагностично-диференційованого підходу у доборі навчального матеріалу та опануванні його студентами.
Розроблені методичні посібники, програмні педагогічні засоби, методичні рекомендації. Запропонована дидактична система навчання фізики експериментально перевірена і отримала позитивну експертну оцінку.
The dissertation for the scientific degree of candidate of pedagogical speciality 13.00.02. – theory and methods of training Physics. – State Pedagogical University named M. P. Dragomanova, Kyiv, 2007.
The dissertation is devoted to organization of active cognitive activity of the students’ in high schools (I, II level of accreditation) when teaching Physics.
It is proved that the level of students cognitive work in stipulated by their own mechanisms and conditions. On this basis psychological-pedagogical model of levels of cognitive activity was suggested and criteria of these levels were stated. Methods of development of active cognitive work of students in Physics were founded. On the basis of these methods a didactic system of active teaching of Physics was developed.
The basic results of research were introduced during teaching of Physics in high schools (I, II level of accreditation and pupils’ secondary school). Methodic text-books, program pedagogical means and methodic recommendations for their usage in Physics were developed. It was proved that proposed didactic system of teaching of Physics promotes increasing effectiveness of teaching and make more active of cognitive work of students.
 
Language uk
 
Publisher ДП “Друкарня “Діа-плюс” ВАТ “ОФДП”
 
Subject методика навчання фізики
навчально-пізнавальна діяльність
модель
критерії
активізація пізнавальної діяльності
дидактична система
засоби навчання
програмний педагогічний засіб
method of teaching of physics
cognitive activity
model
criteria
activation of cognitive work
didactic system
facilities of teaching
program pedagogical mean
372.853
 
Title Активізація пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації у процесі вивчення фізики
 
Type Other