Запис Детальніше

Сучасні тенденції вищої освіти в Німеччині, Польщі та Україні (порівняльний аналіз)

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні тенденції вищої освіти в Німеччині, Польщі та Україні (порівняльний аналіз)
Современные тенденции высшего образования в Германии, Польши и Украины (сравнительный анализ)
Current trends higher education in Germany, Poland and Ukraine (comparative analysis)
 
Creator Настич, Тетяна Петрівна
Настич, Татьяна Петровна
Nastich T. P.
 
Description Настич, Т. П. Сучасні тенденції вищої освіти в Німеччині, Польщі та Україні (порівняльний аналіз) / Т. П. Настич // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property: збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2015. – Вип. 2, Т. 3. – С. 168–177.
У статті досліджується систему вищої освіти у сучасній Німеччині, Польщі та Україні висвітлено основні чинники, що мали вагоме значення при сприянні розвитку демократичної освіти та шляхи її вдосконалення. Проведено порівняльний аналіз який дозволяє зрозуміти, наскільки освіта тієї чи іншої країни за своїми структурними характеристиками, результатами, залученими ресурсами відрізняється від актуальних освітніх тенденцій і моделей у світі загалом та культурно-мистецької освіти зокрема. Аналіз основних показників рівнів фінансування освіти вищих навчальних закладів в країнах. Розглянуті відмінності поточного стану системи освіти України від розвинутих країн, що полягають у значно нижчих абсолютних показниках фінансування, тенденцією показнику сучасного рівня розвитку систем освіти у країнах світу виступає ускладнення механізму фінансування, зближення, набуття спільних рис між державним і приватним секторами, все більшим стає розширення різних джерел фінансування на кожному рівні освіти. В Німеччині та Польщі сформувалася система вищої освіти, яка охоплює вищі навчальні заклади державної форми власності, а також діяльність яких спрямована на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів у відповідності до потреб економіки країни. Розглянуто спільні напрями діяльності вищих закладів Республіки Польща та України, приєднання до Болонської системи навчання та кредитно-трансферної системи оцінювання. Аналізується особливості сучасної вищої освіти у Федеративній Республіки Німеччині, Польщі та Україні, а також визначення спільних та відмінних рис їх діяльності та розвитку.
В статье исследуется систему высшего образования в современной Германии, Польши и Украины освещены основные факторы, которые имели большое значение при содействии развитию демократического образования и пути ее совершенствования. Проведен сравнительный анализ который позволяет понять, насколько образование той или иной страны по своим структурным характеристикам, результатам, привлеченными ресурсами отличается от актуальных образовательных тенденций и моделей в мире в целом и культурно-художественного образования в частности. Анализ основных показателей уровней финансирования образования высших учебных заведений в странах. Рассмотрены различия текущего состояния системы образования Украины от развитых стран, заключаются в значительно более низких абсолютных показателях финансирования, тенденцией показателю современного уровня развития систем образования в странах мира выступает усложнение механизма финансирования, сближение, приобретение общих черт между государственным и частным секторами, все больше становится расширение различных источников финансирования на каждом уровне образования. В Германии и Польше сформировалась система высшего образования, которая охватывает высшие учебные заведения государственной формы собственности, а также деятельность которых направлена на подготовку, переподготовку и повышение квалификации кадров в соответствии с потребностями экономики страны. Рассмотрены общие направления деятельности высших учебных Республики Польша и Украина, присоединение к Болонской системе обучения и кредитно-трансферной системы оценки. Анализируется особенности современного высшего образования в Федеративной Республики Германии, Польши и Украины, а также определение общих и отличительных особенностей их деятельности и развития.
In the article the system of higher education in modern Germany, Poland and Ukraine highlighted the main factors that have significant value in promoting democratic education and ways to improve it. The comparative analysis which allows us to understand how the formation of the country in its structural characteristics, the results attracted resources from different topical educational trends and patterns in the world in general and cultural education in particular. Analysis of the main indicators of levels of education funding higher education institutions in the country. Considered the differences of the current state of the education system of Ukraine from developed countries are in a much lower absolute terms of financing, the trend index of the current level of education systems in the world stands complications financial mechanism of convergence, the acquisition of common features between the public and private sectors, is increasingly becoming extensions various sources of funding at every level of education. In Germany and Poland formed a higher education system that covers higher education state-owned and which are aimed at training, retraining and skills development to meet the needs of the economy. Considers joint activities of higher education institutions of the Republic of Poland and Ukraine joining the Bologna education system and credit transfer system evaluation. Analyzes the features of modern higher education in the Federal Republic of Germany, Poland and Ukraine, as well as identify common and distinctive features of their activities and development.
 
Date 2017-02-02T11:44:13Z
2017-02-02T11:44:13Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/12462
 
Language uk