Запис Детальніше

Новые подходы к обучению персонала в корпоративной системе управления человеческими ресурсами

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Новые подходы к обучению персонала в корпоративной системе управления человеческими ресурсами
Нові підходи до навчання персоналу у корпоративній системі управління людськими ресурсами
New approaches to personnel training in a corporate system of human resources management
 
Creator Бойченко, Вадим Сергеевич
Бойченко, Вадим Сергійович
Boychenko V.
 
Description Бойченко, В. С. Новые подходы к обучению персонала в корпоративной системе управления человеческими ресурсами / В. С. Бойченко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property: збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2015. – Вип. 2, Т. 3. – С. 215–221.
Статья посвящена изучению практики обучения персонала на крупном промышленном предприятии и разработке рекомендаций по его совершенствованию в соответствии с особенностями корпоративной системы управления человеческими ресурсами. В ходе исследования обосновано, что на современном этапе вопросы профессионального обучения кадров приобретают особое значение и находятся под пристальным вниманием государства, бизнеса и общественности. Установлено, что с целью повышения эффективности системы профессионального обучения на предприятии целесообразно использование модульного подхода к обучению, пересмотр учебных программ, трансформация подходов к обучению специалистов и руководителей. Модульный подход к обучению отличается от применяемых тем, что учебная программа должна быть структурирована по модулям в базовом и профильном профессиональных блоках. Его преимущества состоят в следующем: при выявлении неудовлетворительных знаний у персонала по отдельной трудовой функции, работник отправляется на обучение по соответствующему учебному модулю или по отдельной компетенции; имеет место меньший отрыв от производства обучаемого и преподавателя. Эффективная реализация предложенных мероприятий будет способствовать совершенствованию системы развития персонала и повышению эффективности труда работников различных категорий.
Стаття присвячена вивченню практики навчання персоналу на великому промисловому підприємстві та розробці рекомендацій щодо його удосконалення відповідно до особливостей корпоративної системи управління людськими ресурсами. У ході дослідження встановлено, що на сучасному етапі питання професійного навчання кадрів набувають особливого значення та перебувають під пильною увагою держави, бізнесу та громадськості. Встановлено, що з метою підвищення ефективності системи професійного навчання на підприємстві доцільним є використання модульного підходу до навчання, перегляд навчальних програм, трансформація підходів до навчання фахівців та керівників. Модульний підхід до навчання відрізняється від інших ти, що навчальна програма має бути структурована за модулями у базовому та профільному блоках. Його переваги полягають у наступному: при виявленні незадовільних знань у персоналу з окремих трудових функцій, працівник спрямовується на навчання за відповідним навчальним модулем чи по окремій компетенції; має місце менший відрив від виробництва особи, яка навчається та викладача. Ефективна реалізація запропонованих заходів буде сприяти удосконаленню системи розвитку персоналу та підвищення ефективності праці працівників різних категорій.
Article is devoted to study in go f practice of personnel training at the large industrial enterprise and development of recommendations about its improvement according to features of corporate system of human resources management. During research it is proved that at the present stage questions of a vocational education of shot sare of particular importance and are under close attention of the state, business and the public. It is established that for the purpose of increase of system effectiveness of a vocational education at the enterprise use of modular approach to training, revision of training programs, transformation of approaches to managers training is expedient. Modular approach to training differs from applied by the fact that the training program has to be structured on modules in basic and profile professional blocks. Its advantage sare as follows: at identification of unsat is factory knowledge at personnel of separate labor function, the worker goes to training in thecor responding educational module or in competence; the smaller separation from production of the trainee and the teacher takes place. Effective realization o fth eoffered actions will promote improvement to personnel development system and increase of efficiency of personnel work.
 
Date 2017-02-02T12:10:20Z
2017-02-02T12:10:20Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/12468
 
Language uk