Відтворення вищої освіти України у європейському освітньому просторі
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Бурлакова, Ольга Олександрівна
|
|
Date |
2012-07-02T08:26:44Z
2012-07-02T08:26:44Z 2007 |
|
Identifier |
Відтворення вищої освіти України у європейському освітньому просторі: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / О.О. Бурлакова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 17 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/779 |
|
Description |
Дисертація присвячена дослідженню механізмів та шляхів відтворення вищої освіти України в процесі її євроінтеграції. Висвітлюються системні реформування вищої освіти, розкриваються теоретичні засади розвитку вищої освіти України в ХХІ столітті, визначаються економічні складові, напрямок та порядок проведення системних реформ, обґрунтовується необхідність інтеграції вищої освіти України в європейський освітній простір. У дисертації одержали подальший розвиток аналіз використання народногосподарського потенціалу освіти, систематизація показників економічної і соціально-економічної ефективності освіти, а також дослідження тенденції потенціалу вищої освіти України. Встановлено, що якість є невід’ємною складовою потенціалу вищої освіти, має міжнародне визнання і закладається в основу визнаних стратегій розвитку вищої освіти не тільки як філософська, а також як політична категорія. Підкреслено керівну роль держави в забезпеченні якості вищої освіти. Зроблено висновок про те, що обґрунтування та актуалізація поняття якості вищої освіти пов’язане зі створенням державних стандартів та визначенням процедур розрахунків індикаторів якості, що відповідають вимогам Болонського процесу. The dissertation focuses on the research of the mechanisms and ways of the revival of Ukraine’s higher education in the process of its European integration. The author analyzes the system reforms of higher education, reveals the theoretical bases of the development of Ukraine’s higher education in the 21st century, defines the economic components, tendency and procedure of the system reforming, and proves the necessity of integrating Ukraine’s higher education into the European educational area. The author is convinced that quality is an integral component of higher education potential; it is internationally recognized and it is laid into the foundation of the acknowledged strategies of the development of higher education not only as a philosophic but also as a political category. The researcher emphasizes the leading role of the State in ensuring the quality of higher education and comes to the conclusion that the substantiation and the actualization of the concept of high education are connected with the creation of State standards and definite procedures of the calculations of quality indicators in conformity with the requirements of the Bologna Convention. |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|
Subject |
Болонська конвенція
вища освіта освітній потенціал європейський освітній простір євроінтеграція соціально-економічна ефективність освіти якість освіти the Bologna Convention higher education educational potential the European educational area the European integration social-economic efficiency of education quality of education 378 (477):37.014.25. |
|
Title |
Відтворення вищої освіти України у європейському освітньому просторі
|
|
Type |
Other
|
|