Запис Детальніше

Аналіз сучасного стану розвитку торгівельної галузі України

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз сучасного стану розвитку торгівельної галузі України
Анализ современного состояния развития торговой отрасли Украины
Analysis of the current state of development of the trade sector in Ukraine
 
Creator Кравченко, Марина Сергіївна
Кравченко, Марина Сергеевна
Kravchenko, М. S.
 
Description Кравченко, М. С. Аналіз сучасного стану розвитку торгівельної галузі України / М. С. Кравченко // Вісник Приазовського державного технічного університету : зб. наукових праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2016. – Вип. 31, Т. 2. – С. 139–145. – (Серія : Економічні науки).
Стаття присвячена аналізу сучасного стану торгівлі в Україні. Зазначено, що внаслідок фінансової
кризи розвиток нових галузей, а також укріплення старих галузей економіки має важливу роль. Наведено
три основні форми товарного обігу, які необхідно розвивати в країні для найефективнішого її розвитку.
Більш детально розглянуто таку форму товарного обігу як торгівля товарами народного споживання.
Наведено динаміку роздрібного та оптового товарообороту підприємств торгівлі за 2007–2015 роки. В
результаті цього аналізу зроблено висновки, що як роздрібна, так і оптова торгівля мають як негативні
так і позитивні моменти розвитку. Розглянуті основні ринкові тенденції розвитку роздрібної торгівлі і
доведено привабливість ринку українського ритейлу як для вітчизняних так і для іноземних виробників.
Україна знаходиться в п’ятірці найпривабливіших країн по цьому показнику. Наведено динаміку та
структуру роздрібного та оптового товарообороту України. В обох напрямах простежується негативний
вплив кризових явищ, частка непродовольчих товарів складає більш ніж 60%. Однак доведені і позитивні
моменти: в динаміці частка вітчизняних товарів збільшується в загальному обсязі товарообороту країни.
Розглянуто основні завдання оптової торгівлі на сучасному етапі розвитку. Зроблено висновки щодо
подальшого розвитку галузі за рахунок підвищення конкурентоспроможності вітчизняних товарів,
досягнення ефекту сінергії та ін.
Статья посвящена анализу современного состояния торговли в Украине. Отмечено, что в
результате финансового кризиса развитие новых отраслей, а также укрепление старых отраслей
экономики имеет важную роль. Приведены три основные формы товарного обращения, которые
необходимо развивать в стране для эффективного ее развития. Более подробно рассмотрена такая форма
товарного обращения как торговля товарами народного потребления. Приведена динамика розничного и
оптового товарооборота предприятий торговли за 2007–2015 годы. В результате этого анализа сделаны
выводы, что как розничная, так и оптовая торговля имеют как негативные, так и позитивные моменты
развития. Рассмотрены основные рыночные тенденции развития розничной торговли и доказана
привлекательность рынка украинского ритейла как для отечественных, так и для иностранных
производителей. Украина находится в пятерке самых привлекательных стран по этому показателю.
Приведена динамика и структура розничного и оптового товарооборота Украины. В обоих направлениях
прослеживается негативное влияние кризисных явлений, доля непродовольственных товаров составляет
более 60%. Однако доказаны и положительные моменты: в динамике доля отечественных товаров
увеличивается в общем объеме товарооборота страны. Рассмотрены основные задачи оптовой торговли на современном этапе развития. Сделаны выводы относительно дальнейшего развития отрасли за счет
повышения конкурентоспособности отечественных товаров, достижения эффекта синергии и др.
This article analyzes the current state of trade in Ukraine. It is noted that due to the financial crisis the
development of new industries and strengthening old economic sectors have an important role. Are three main
forms of commodity circulation, which is necessary to develop the most efficient in the country for its development.
More details are considered a form of commodity circulation as trade in consumer goods. An dynamic retail and
wholesale turnover of enterprises trading for years 2007–2015. As a result of this analysis, it was concluded that the
retail and wholesale trade have both negative and positive aspects of development. The basic market trend of
retailers and proven appeal of Ukrainian retail market for both domestic and foreign manufacturers. Ukraine is in
the top five most attractive countries on this indicator. Shows the dynamics and structure of retail and wholesale
trade of Ukraine. In both directions seen the negative impact of the crisis, the share of non-food products is more
than 60%. However proved positive points: the dynamics of domestic goods increased share in the total turnover of
the country. The main task of wholesale trade at the present stage of development. Conclusions regarding the
further development of the industry by improving the competitiveness of domestic products, to achieve synergy
effects and others.
 
Date 2017-02-06T09:50:01Z
2017-02-06T09:50:01Z
2016
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/12517
 
Language uk