Дидактичні основи використання еталонних вимірників якості знань у навчанні фізики старшокласників
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Семерня, Оксана Миколаївна
|
|
Date |
2012-07-02T09:42:59Z
2012-07-02T09:42:59Z 2007 |
|
Identifier |
Дидактичні основи використання еталонних вимірників якості знань у навчанні фізики старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 [Електронний ресурс] / О.М. Семерня; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/783 |
|
Description |
У дисертації запропоновано дидактичну систему використання еталонних вимірників якості знань, яка активізує пізнання та створює передумови розвитку творчих здібностей старшокласни-ків. Розроблена технологія навчання фізики розкриває напрями теорії управління пізнавальними процесами в аспекті об’єктивізації контролю успішності старшокласників на проміж¬ному, поточ-ному етапах. У ході проведення дослідження проаналізовано психолого-педагогічні чинники мо-делювання пошуково-твор¬чих систем навчання, визначено теоретичні передумови впровадження еталонних вимірників якості знань учнів у систему фізичної освіти, показано характерні особливо-сті цілеспрямування навчально-пізнавальної діяльнос¬ті учнів з фізики. На цій основі вперше запропоновано інноваційний підхід регулювання пізнавальної активнос-ті старшокласника на уроках фізики: систематичний контроль та корекція знань засобами еталон-них вимірників спричинює розвиток творчих здібностей. Структура цієї технології навчання фізики віддзеркалює особливості інноваційної парадигми освіти та забезпечує прогнозованість і результативність навчально-пізнавальної діяльності учнів. У роботі акцентовано дидактичні особливості використання еталонних вимірників якості знань у навчанні фізики старшокласників та виділено технологічний аспект використання завдань еталонного характеру на різних етапах та типах уроків з фізики, використання експериментальних задач еталонного характеру. Описано методику організації та проведення експерименту, проаналі-зовано його результати. In this dissertation are described the intrusion of integral personal-actived ranges (of knowledge quality) the pupils in a systems“physical formation and are designed didactic of a feature of their usage at training of physics in high classes. In research the attention to activating of cognitive activity of the schoolboys of high classes is reversed at analysis of physics by ways of usage of levels of a psychologic recognition, and also evelopment of their creative capacities in conditions of transition on the creative schemes of training of physics. The special place in this dissertation to technological features of usage of fixed outcomes of training as to a way of purposiveness of cognitive activity of the pupils. In activity the technique of organization and realization of experimental training moves, its outcomes are described. |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|
Subject |
еталонні вимірники якості знань з фізики
якість знань пізнавальний процес цілеспрямування навчання фізики старшокласників integral personal-actived ranges knowledge quality cognitive process purposiveness of training. 373.5.016:53(043.3) |
|
Title |
Дидактичні основи використання еталонних вимірників якості знань у навчанні фізики старшокласників
|
|
Type |
Other
|
|