Запис Детальніше

Direct-mail як ефективний інструмент прямого маркетингу

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Direct-mail як ефективний інструмент прямого маркетингу
Direct-mail как эфективный инструмент прямого маркетинга
Direct-mail as a powerful direct marketing tool
 
Creator Маказан, Євгенія Василівна
Маказан, Евгения Васильевна
Makazan, E.
 
Description Маказан, Є. В. Direct-mail як ефективний інструмент прямого маркетингу / Є. В. Маказан // Вісник Приазовського державного технічного університету : зб. наукових праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2016. – Вип. 32, Т. 1. – С. 197–203. – (Серія : Економічні науки).
У статті розглянуто один з інструментів прямого маркетингу - директ -мейл. За допомогою якого компанія може успішно вибудовувати прямі маркетингові комунікації виробник - споживач. Директ-мейл має величезну силу переконання. Його можна використовувати для дрібних угод і для великих операцій. Директ-мейл був, є і залишиться потужним маркетинговим інструментом. Зроблено наступні висновки: прямі поштові звернення мають значні переваги у формуванні лояльності споживачів, оскільки спрямовані на конкретну цільову аудиторію, використовують індивідуальні звернення до потенційних та існуючих клієнтів, які мають конфіденційний характер; ефективність директ-мейл заходів залежить від правильного вибору цільової аудиторії, актуальності бази даних клієнтів, правильного вибору часу проведення директ-мейл кампанії та креативності самих звернень до споживачів; основними вимогами до прямого рекламного звернення є: простота, зрозумілість, прозорість, наявність в рекламі прямого звернення до споживача та чітко визначеної позиції товару; директ-мейл дозволяє прибігати як до раціонального , так і до емоційного видів реклами. Технології директ - мейл це потужна зброя у конкурентній боротьбі. За його допомогою можна залучати нових клієнтів, розширювати свій бізнес і отримувати високі доходи.
В статье рассмотрен один из инструментов прямого маркетинга – директ-мейл, с помощью которого компания может успешно выстраивать прямые маркетинговые коммуникации производитель – потребитель. Директ-мейл обладает огромной силой убеждения. Его можно использовать для мелких сделок и для крупных операций. Директ-мейл был, есть и останется мощным маркетинговым инструментом . Сделаны следующие выводы: прямые почтовые обращения имеют значительные преимущества в формировании лояльности потребителей, поскольку направлены на конкретную целевую аудиторию, используют индивидуальные обращения к потенциальным и существующим клиентам, которые имеют конфиденциальный характер; эффективность директ-мейл мероприятий зависит от правильного выбора целевой аудитории, актуальность базы данных клиентов, правильного выбора времени проведения директ-мейл кампании и креативности самих обращений к потребителям; основными требованиями к прямому рекламного обращения являются: простота, понятность, прозрачность, наличие в рекламе прямого обращения к потребителю и четко определенной позиции товара; директ-мейл позволяет прибегать как к рациональному, так и к эмоциональному видов рекламы. Технологии директ - мейл это мощное оружие в конкурентной борьбе . С его помощью можно привлекать новых клиентов, расширять свой бизнес и получать высокие доходы.
This article has considered one of the tools of the direct marketing such as a direct mail, through which the company can build a successful direct marketing communications “producer – consumer”. Direct mail has tremendous power of persuasion. It can be used for small transactions and large transactions. Direct mail was, remains and will remain a powerful marketing tool. The following conclusions: the direct mail appeals have significant advantages in the formation of customer loyalty, as directed at a specific target audience, they are using personal appeal to potential and existing clients that are confidential; the efficiency of direct mail activities depends on the correct choice of the target audience, the relevance of customer database, the correct timing of direct mail campaigns and creativity most appeals to consumers; the basic requirements for direct advertising appeal are: simplicity, clarity, transparency, availability in the advertisement a direct appeal to the consumer and clearly defined position of the goods; the direct mail allows resort to both rational and emotional forms of advertising. Technology direct mail is a powerful weapon in the competition. It can help you attract new customers, expand their business and earn high incomes.
 
Date 2017-04-12T10:56:39Z
2017-04-12T10:56:39Z
2016
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/13134
 
Language uk