Запис Детальніше

Формування підприємницької культури

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування підприємницької культури
Формирование предпринимательской культуры
Formation of entrepreneurial culture
 
Creator Білоус-Сергєєва, Світлана Олександрівна
Белоус-Сергеева, Светлана Александровна
Belous-Sergeeva, S.
 
Description Білоус-Сергєєва С. О. Формування підприємницької культури / С. О. Білоус-Сергєєва // Вісник Приазовського державного технічного університету : зб. наукових праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2016. – Вип. 32, Т. 1. – С. 233–239. – (Серія : Економічні науки).
Ефективний розвиток ринкової економіки вимагає створення конкурентоспроможного виробництва на базі нової філософії господарювання, що в свою чергу диктує необхідність виховання нового покоління фахівців з високим рівнем підприємницької культури. Підприємцю необхідно знайти надійних партнерів і соратників. Потрібно бути готовим до конкурентної боротьби. Підприємство формує навколо себе певне середовище, в якому стверджується повага до особистості як такої; повною мірою реалізується природне честолюбство людини, її прагнення до самореалізації та самоствердження, що дає змогу вивільнити творчий потенціал, надає сферу діяльності, сферу прикладання своїх зусиль і виступає як тип господарювання. Підприємництво стане ефективним, коли його управлінський персонал, керівник будуть професійно підготовлені до пошуку оптимальних варіантів здійснення підприємницької діяльності. Важливу роль у функціонуванні підприємства, фірми відіграє культура підприємництва. Вона не тільки забезпечує високий престиж підприємству, й сприяє підвищенню ефективності виробництва, поліпшенню якості продукції і послуг, а отже, й збільшенню прибутків. Культура підприємництва визначає спосіб спілкування бізнесмена зі своїми клієнтами, партнерами, підлеглими та іншими особами в процесі здійснення власної справи. Культура підприємця відображає відповідну сукупність правил, вимог, знань та вміння поводитися в бізнесу. Культура підприємництва передбачає вміння так організовувати його виробничу та комерційну діяльність, щоб успіхи в бізнесі поєднувались зі створенням умов, за яких працівники максимально задоволені працею.
Эффективное развитие рыночной экономики требует создания конкурентоспособного производства на базе новой философии хозяйствования, в свою очередь диктует необходимость воспитания нового поколения специалистов с высоким уровнем предпринимательской культуры. Предпринимателю необходимо найти надежных партнеров и соратников. Нужно быть готовым к конкурентной борьбе. Предприятие формирует вокруг себя определенную среду, в котором утверждается уважение к личности как таковой; в полной мере реализуется естественное честолюбие человека, его стремление к самореализации и самоутверждения, что позволяет высвободить творческий потенциал, дает сферу деятельности, сферу приложения своих усилий и выступает как тип хозяйствования. Предпринимательство станет эффективным, когда его управленческий персонал, руководитель будут профессионально подготовленные к поиску оптимальных вариантов осуществления предпринимательской деятельности. Важную роль в функционировании предприятия , фирмы играет культура предпринимательства. Она не только обеспечивает высокий престиж предприятию , и способствует повышению эффективности производства, улучшению качества продукции и услуг, а следовательно, и увеличению прибыли. Культура предпринимательства определяет способ общения бизнесмена со своими клиентами, партнерами, подчиненными и другими лицами в процессе осуществления собственного дела. Культура предпринимателя отражает соответствующую совокупность правил, требований, знаний и умения вести себя в бизнесе. Культура предпринимательства предполагает умение так организовать его производственную и коммерческую деятельность, чтобы успехи в бизнесе сочетались с созданием условий, при которых работники максимально удовлетворены работой.
Effective development of a market economy requires the establishment of a competitive production on the basis of a new economic philosophy and in its turn, dictates the need to train a new generation of professionals with a high level of entrepreneurial culture. Entrepreneurs need to find reliable partners and associates. We must be ready to compete. The company generates a certain environment, around itself to affirm respect for the individuals to realize natural human ambition, and a desire for self- realization and self-affirmation that gives off creativity, giving for activity sphere, a sphere of efforts application and serves as a type of management. Entrepreneurship becomes effective when its management staff and its the head will be professionally trained to look for the best options of doing business. A culture of entrepreneurship plays an important role in the functioning of the enterprise. It provides not only a high prestige of the company but enhances production efficiency, improve product quality and services, consequently, an increase in profits. Culture determines the way businessman communicate with their customers, partners, employees and other people in the course of their own business. Culture of the entrepreneurship reflects the appropriate set of rules, requirements, knowledge and the ability to behave in business. Culture of enterpriseship requires the ability to organize its production and commercial activities to combine success in business with the creation of such conditions in which workers are the most satisfied with the performance.
 
Date 2017-04-12T11:24:28Z
2017-04-12T11:24:28Z
2016
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/13139
 
Language uk