Маркетингова складова як елемент інноваційного потенціалу підприємства
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова складова як елемент інноваційного потенціалу підприємства
|
|
Creator |
Горошко, Ольга Валеріївна
Горошко, Ольга Валерьевна |
|
Description |
Горошко, О. В. Маркетингова складова як елемент інноваційного потенціалу підприємства / О. В. Горошко // Университетская наука-2011 : в 3 т. : тез. докл. междунар. науч.-техн. конф. (Мариуполь, 17-19 мая 2011 г.) / ПГТУ. – Мариуполь, 2011. – Т. 2. – С. 253.
|
|
Date |
2017-05-19T06:09:54Z
2017-05-19T06:09:54Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/13446
|
|
Language |
uk
|
|