Запис Детальніше

Маркетингова складова як елемент інноваційного потенціалу підприємства

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова складова як елемент інноваційного потенціалу підприємства
 
Creator Горошко, Ольга Валеріївна
Горошко, Ольга Валерьевна
 
Description Горошко, О. В. Маркетингова складова як елемент інноваційного потенціалу підприємства / О. В. Горошко // Университетская наука-2011 : в 3 т. : тез. докл. междунар. науч.-техн. конф. (Мариуполь, 17-19 мая 2011 г.) / ПГТУ. – Мариуполь, 2011. – Т. 2. – С. 253.
 
Date 2017-05-19T06:09:54Z
2017-05-19T06:09:54Z
2011
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/13446
 
Language uk