Запис Детальніше

Оптимізація ремонтної діяльності як фактор підвищення конкурентоспроможності великих корпоративних структур у промисловості

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація ремонтної діяльності як фактор підвищення конкурентоспроможності великих корпоративних структур у промисловості
Оптимизация ремонтной деятельности как фактор повышения конкурентоспособности крупных корпоративных структур в промышленности
Optimization of maintenance activities as a factor in increasing the competitiveness of large corporate structures in the industry
 
Creator Захаров, Сергій Валерійович
Верескун, Михайло Вікторович
Захаров, Сергей Валериевич
Верескун, Михаил Викторович
Zakharov, S.
Vereskun, M.
 
Description Захаров, С. В. Оптимізація ремонтної діяльності як фактор підвищення конкурентоспроможності великих корпоративних структур у промисловості / С. В. Захаров, М. В. Верескун // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property: збірник наукових праць / ДВНЗ «ПДТУ». – Маріуполь, 2016. – Вип. 14. – С. 21–25.
В роботі розглянуто вплив ефективності виконання ремонтних робіт на рівень конкурентоспроможності промислових підприємств. Визначено, що основними шляхами оптимізації ремонтної діяльності промислових підприємств є: мінімізація запасів і ресурсів для виконання ремонтних робіт, фактична відмова від системи ППР, робота обладнання «на відмову». Аналіз ефективності функціонування системи управління ремонтами на металургійних підприємствах дозволив виявити основні проблеми, притаманні досліджуваній системі. До них віднесені: відсутність обґрунтованого підходу до визначення пріоритетів здійснення ремонтів обладнання; відсутність зв’язку між розміром витрачених на ремонт коштів і підвищенням рівня надійності обладнання; неадекватність системи обліку витрат на ремонт та технічне обслуговування актуальним завданням системи управління: наявність штучного поділу витрат на капітальний ремонт, поточний ремонт та технічне обслуговування, виключення з переліку витрат на ремонт витрат на утримання власного ремонтного персоналу; відсутність зв’язку між рівнем деталізації окремих ремонтних робіт і рівнем ефективності ремонтів; наявність невідповідності між рівнем прийняття рішень і рівнем відповідальності за результати роботи; збільшення витрат часу на необґрунтовані простої обладнання через неузгодженість дій між різними фахівцями. В роботі запропоновано оптимізувати ремонтну діяльність промислового підприємства у три етапи. На першому етапі проводиться виявлення існуючих проблем та аналіз причин відхилення від цільової моделі. На другому має бути здійснена категоризація обладнання і виробничих процесів та адаптація організаційноїструктури підприємства. На третьому етапі має бути впроваджена нова система управління процесами ремонтного і технічного обслуговування
В работе рассмотрено влияние эффективности выполнения ремонтных работ на уровень конкурентоспособности промышленных предприятий. Определено, что основными путями оптимизации ремонтной деятельности промышленных предприятий являются: минимизация запасов и ресурсов для выполнения ремонтных работ, фактический отказ от системы ППР, работа оборудования «на отказ». Анализ эффективности функционирования системы управления ремонтами на металлургических предприятиях позволил выявить основные проблемы, присущие исследуемой системе. К ним отнесены: отсутствие обоснованного подхода к определению приоритетов осуществления ремонтов оборудования; отсутствие связи между размером затраченных на ремонт средств и повышением уровня надежности оборудования; неадекватность системы учета затрат на ремонт и техническое обслуживание актуальным задачам системы управления: наличие искусственного разделения затрат на капитальный ремонт, текущий ремонт и техническое обслуживание, исключение из перечня расходов на ремонт расходов на содержание собственного ремонтного персонала; отсутствие связи между уровнем детализации отдельных ремонтных работ и эффективности ремонтов; наличие несоответствия между уровнем принятия решений и уровнем ответственности за результаты работы; увеличение затрат времени на необоснованные простои оборудования из-за несогласованности действий между различными специалистами. В работе предложено оптимизировать ремонтную деятельность промышленного предприятия в три этапа. На первом этапе проводится выявление существующих проблем и анализ причин отклонения от целевой модели. На втором должна быть осуществлена категоризация оборудования и производственных процессов и адаптация организационной структуры предприятия. На третьем этапе должна быть внедрена новая система управления процессами ремонтного и технического обслуживания.
The paper considers the influence of the effectiveness of the repair work on the level of competitiveness of industrial enterprises. It was determined that the main ways to optimize maintenance activities of industrial enterprises are: minimization of reserves and resources for the repair work, the actual rejection of the CPD system, work equipment «failures». The analysis of efficiency of functioning of a control system repairs on metallurgical enterprises has allowed to identify the main problems inherent the study system. These include: lack of sound approach to prioritization of the equipment repairs; lack of communication between the amount spent on the repair of vehicles and increase the level of reliability of the equipment; the inadequacy of the system of accounting of expenses for repair and maintenance tasks relevant control systems: the presence of the artificial separation of overhaul costs, repairs and maintenance, with the exception of the list for the maintenance of their own maintenance personnel to repair incidental expenses; lack of communication between the level of detail of individual repairs and efficiency of repairs; the presence of mismatch between the level of decision-making and the level of responsibility for the results; an increase in time spent on unwarranted downtime due to lack of coordination between different specialists. The paper proposed to optimize the repair of industrial enterprises in three phases. The first stage is conducted to identify existing problems and analyze the causes of deviation from the target model. On the second to be carried out categorization of equipment and production processes and the adaptation of the organizational structure. In the third phase a new process control system repair and maintenance should be implemented.
 
Date 2017-05-25T09:27:13Z
2017-05-25T09:27:13Z
2016
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/13492
 
Language uk