Запис Детальніше

Обґрунтування концепції стратегічної програми розвитку логістичного аутсорсингу на регіональному рівні

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обґрунтування концепції стратегічної програми розвитку логістичного аутсорсингу на регіональному рівні
Обоснование направлений стратегического развития логистического аутсорсинга на региональном уровне
The strategic areas of logistics outsourcing at the regional level
 
Creator Завгородній, Костянтин Васильович
Завгородний, Константин Васильевич
Zavgorodniy, K.
 
Description Завгородній, К. В. Обґрунтування концепції стратегічної програми розвитку логістичного аутсорсингу на регіональному рівні / К. В. Завгородній // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property: збірник наукових праць / ДВНЗ «ПДТУ». – Маріуполь, 2016. – Вип. 14. – С. 226–232.
В статі визначено та проаналізовано основні напрями стратегічного розвитку логістичного аутсорсингу. Під логістичним аутсорсингом розумють цілеспрямоване залучення партнера — логістичного посередника, оператора або провайдера — для надання певних логістичних послуг. Логістична стратегія – це довгостроковий, якісно визначений напрямок розвитку логістики, що стосується форм і засобів її реалізації у фірмі, міжфункціональної і міжорганізаційної координації та інтеграції, сформульована вищим менеджментом компанії у відповідності з корпоративними цілями. Концепція логістичного аутсорсингу полягає в відсутності необхідного використання власних ресурсів для реалізації логістичних операцій, які організація може довірити зовнішньому партнеру. Діапазон функцій сучасних логістичних компаній досить широкий і включає наступні основні процеси: доставка клієнтам вантажів у будь-яку частину світу; митне оформленням вантажів клієнтів; приймання вантажів на відповідальне зберігання на своїх терміналах; надання клієнтам інформації про місце знаходження вантажу. Відповідно виділяються наступні послуги: транспортно-експедиційні, послуги з митного оформлення, послуги складу, координація процесу закупівель, комплексні послуги. При аутсорсингу комплексних послуг в якості компанії-підрядника виступає єдиний великий логістичний оператор, що має у своєму розпорядженні усі ресурси, необхідні для реалізації логістичних бізнес-процесів по всьому логістичному ланцюжку компанії-замовника. При побудові та реалізації аутсорсингових схем цей вид може стати одним з найважливіших інструментів оптимізації не лише логістичного ланцюжка, але і усій системи управління. Найчастіше на аутсорсинг передають транзакційні, операційні, часто повторювані функції. Рідше здійснюється передача на аутсорсинг функцій, що відносяться до стратегічних питань, орієнтованих на клієнта або пов’язані з інтенсивним використанням IT. Від успішної реалізації стратегії аутсорсинга багато в чому залежить успіх бізнесу в цілому: ділова репутація компанії, вартість її акцій на фондових біржах, взаємини з партерами, клієнтами і конкурентами, перспективи розвитку і т. д. Важливо розуміти, що підприємство, що віддає реалізацію логістичної функції або операції на аутсорсинг, ризикує втратити контроль над здійсненням функції або операції і витратами, а також знання ринкової кон'юнктури. Для ефективної реалізації стратегії логістичного аутсорсинга потрібна довіра і розуміння контрагентів, спільне узгодження цілей і стратегій, обопільна участь в ухваленні рішень. Перспектива успішного аутсорсинга — це, передусім, прагнення до довготривалого стратегічного партнерства при спеціалізації партнерів на своїх ключових компетенціях.
В статье определены и проанализированы основные направления стратегического развития логистического аутсорсинга. Под логистическим аутсорсингом понимают целенаправленное привлечение партнера - логистического посредника, оператора или провайдера - для предоставления определенных логистических услуг. Логистическая стратегия - это долгосрочное, качественно определенное направление развития логистики, которое касается форм и средств реализации в фирме, межфункциональной и межорганизационный координации и интеграции, сформулирована высшим менеджментом компании в соответствии с корпоративными целями. Концепция логистического аутсорсинга заключается в отсутствии необходимого использования собственных ресурсов для реализации логистических операций, организация может доверить внешнему партнеру. Диапазон функций современных логистических компаний достаточно широк и включает следующие основные процессы: доставка клиентам грузов в любую часть мира; Таможенное оформление грузов клиентов; приемки грузов на ответственное хранение на своих терминалах; предоставление клиентам информации о месте нахождения груза. Соответственно выделяются следующие услуги: транспортно-экспедиционные, услуги по таможенному оформлению, услуги склада, координация процесса закупок, комплексные услуги. При аутсорсинге комплексных услуг в качестве компании-подрядчика выступает единственный крупный логистический оператор, имеющий в своем распоряжении все ресурсы, необходимые для реализации логистических бизнес-процессов по всей логистической цепочке компании-заказчика. При построении и реализации аутсорсинговых схем этот вид может стать одним из важнейших инструментов оптимизации не только логистической цепочки, но и всей системы управления. Чаще всего на аутсорсинг передают транзакционные, операционные, часто повторяющиеся функции. Реже осуществляется передача на аутсорсинг функций, относящихся к стратегическим вопросам, ориентированных на клиента или связанные с интенсивным использованием IT. От успешной реализации стратегии аутсорсинга во многом зависит успех бизнеса в целом: деловая репутация компании, стоимость ее акций на фондовых биржах, взаимоотношения с партнерами, клиентами и конкурентами, перспективы развития и т. д. Важно понимать, что предприятие, отдает реализацию логистической функции или операции на аутсорсинг, рискует потерять контроль над осуществлением функции или операции и расходами, а также знания рыночной конъюнктуры. Для эффективной реализации стратегии логистического аутсорсинга нужно доверие и понимание контрагентов, общее согласование целей и стратегий, обоюдная участие в принятии решений. Перспектива успешного аутсорсинга - это, прежде всего, стремление к долговременному стратегическому партнерству при специализации партнеров на своих ключевых компетенциях.
In gender identified and analyzed the main directions of strategic development of logistics outsourcing. When the mind focused logistics outsourcing partner involvement - logistics agent, operator or provider - to provide certain logistics services. Logistics strategy - a long-term, high-quality defined direction of logistics concerning the form and means of implementation in the company cross-functional and inter-organizational coordination and integration formulated by higher management company in accordance with corporate objectives. The concept of logistics outsourcing is lack of necessary use its own resources for the implementation of logistics operations that the organization can entrust an external partner. The range features modern logistics companies is very broad and includes the following processes: delivery of goods to customers in any part of the world; customs clearance customers; receipt of goods for safekeeping at its terminals; providing clients with information about the location of cargo. According highlighted the following services: forwarding, customs clearance services, services of coordination of the procurement process, complex services. With comprehensive services outsourcing as a company contractor serves only major logistics operator that has all the resources necessary to implement logistics business processes across the supply chain of the customer. In constructing and implementing outsourcing schemes of this type can be one of the most important tools not only to optimize supply chain, but also the entire management system. Often outsourcing to transmit transactional, operational, repetitive functions. Less is transmitted to outsourcing of functions related to strategic issues, customer-oriented or related to the intensive use of IT. The successful implementation of the strategy of outsourcing depends largely on the success of the business as a whole: business reputation, the value of its shares on the stock exchanges, the relationship with the partners, customers and competitors, prospects and so on. D. It is important to understand that the company that pays the implementation of logistics functions or operations to outsourcing, risks losing control over the implementation of the functions or operations and costs, and knowledge of market conditions. To effectively implement the strategy of outsourcing logistics needs trust and understanding of contractors, common goals and harmonize policies, mutual participation in decision-making. The prospect of a successful outsourcing - is, above all, commitment to the strategic partnership with specialization partners on its key competencies.
 
Date 2017-05-29T09:31:23Z
2017-05-29T09:31:23Z
2016
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/13538
 
Language uk