Розвиток портової інфраструктури як основної складової логістичного потенціалу
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток портової інфраструктури як основної складової логістичного потенціалу
Развитие портовой инфраструктуры как основной составляющей логистического потенциала Development of a port infrastructure as the basic component of logistical potential |
|
Creator |
Макаренко, Марина Василівна
Шайхатдінов, Андрій Загітович Макаренко, Марина Васильевна Шайхатдинов, Андрей Загитович Makarenko, M. Shayhatdinov, A. |
|
Description |
Макаренко, М. В. Розвиток портової інфраструктури як основної складової логістичного потенціалу / М. В. Макаренко, А. З. Шайхатдинов // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property: збірник наукових праць / ДВНЗ «ПДТУ». – Маріуполь, 2016. – Вип. 14. – С. 243–248.
У статті підкреслено, що транспортно-експедиторська складова у витратах на перевезення вантажів значно впливає на розвиток зовнішньої торгівлі. Наголошено, що необхідно ретельно вивчати процеси й інфраструктурні об'єкти, необхідні для безпосереднього здійснення зовнішньоторговельної діяльності, і зокрема визначення ролі державної політики щодо розвитку портового господарства України. Розглянуто складову логістики в структурі виробленого в країні продукту, як важливу характеристику розвитку економіки країни (як макроекономічний індикатор). Проаналізовано ступінь реалізації логістичного потенціалу України. Наведено оцінки зарубіжних аналітиків та міністерства інфраструктури щодо ємності українського ринку транспортно-експедиторських послуг та рівня розвитку логістики взагалі та логістичної інфраструктури зокрема. Встановлені причини низького використання Україною свого логістичного потенціалу. Підкреслено, що недостатня увага приділяється розвитку транспортної інфраструктури, портової інфраструктури. Зауважується, що морська транспортна інфраструктура, будучи потужною й важливою галуззю держави, зобов'язує його тим самим впливати на її розвиток за допомогою проведення своєї державної політики. Робиться висновок про те, що портове господарство України має стратегічне значення для розвитку народногосподарського комплексу і забезпечення потреб держави. Підкреслюється, що морські порти України повинні відповідати всім параметрам і надавати конкурентоспроможну на міжнародному рівні портову інфраструктуру. Важливим у розвитку портової інфраструктури є нарощування потужностей, удосконалювання техніки, розвиток транспортної логістики. Усе це необхідно для раціонального розподілу вантажів, що забезпечувало б ефективний розвиток портової інфраструктури. В статье подчёркивается, что транспортно-экспедиторская составляющая в расходах на перевозку грузов значительно влияет на развитие внешней торговли. Делается акцент на необходимость тщательного изучения процессов и инфраструктурных объектов, необходимых для непосредственного осуществления внешнеторговой деятельности, и в частности определения роли государственной политики относительно развития портового хозяйства Украины. Рассмотрена составляющая логистики в структуре произведенного в стране продукта, как важная характеристика развития экономики страны (как макроэкономический индикатор). Проанализирована степень реализации логистического потенциала Украины. Приведены оценки зарубежных аналитиков и министерства инфраструктуры относительно емкости украинского рынка транспортно-экспедиторских услуг и уровня развития логистики вообще и логистической инфраструктуры в частности. Установлены причины низкого использования Украиной своего логистического потенциала. Подчеркнуто, что недостаточное внимание отводится развитию транспортной инфраструктуры, портовой инфраструктуры. Отмечается, что методы государственнойполитики позволяют развивать и формировать транспортные коридоры, создавать слаженную работу портов, которая обеспечивает сближение регионов. Делается вывод о том, что портовое хозяйствоУкраины имеет стратегическое значение для развития народнохозяйственного комплекса и обеспечения нужд государства. Подчеркивается, что морские порты Украины должны отвечать всем параметрам и предоставлять конкурентоспособную на международном уровне портовую инфраструктуру. Важным в развитии портовой инфраструктуры есть наращивания мощностей, совершенствование техники, развитие транспортной логистики. Все это необходимо для рационального распределения грузов, которое обеспечивало бы эффективное развитие портовой инфраструктуры. In article it is underlined that the transport-forwarding component in expenses on transportation of cargoes considerably influences foreign trade development. The emphasis on necessity of careful studying of processes and the infrastructural objects necessary for direct realisation of the foreign trade activity, and in particular definitions of a role of a state policy concerning development of a port economy of Ukraine is placed. The logistics component in structure of the product made in the country, as the important characteristic of development of a national economy (as the macroeconomic indicator) is considered. Degree of realisation of logistical potential of Ukraine is analysed. Estimations of foreign analysts and the ministry of an infrastructure concerning capacity of the Ukrainian market of transport-forwarding services and a logistics level of development in general and a logistical infrastructure in particular are resulted. The reasons of low use by Ukraine the logistical potential are established. It is underlined that the insufficient attention is taken away to development of a transport infrastructure, a port infrastructure. It is noticed that state policy methods allow to develop and form transport corridors, to create harmonious work of ports which provides rapprochement of regions. All it is necessary for rational distribution of cargoes which would provide effective development of a port infrastructure. |
|
Date |
2017-05-29T11:45:01Z
2017-05-29T11:45:01Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/13548
|
|
Language |
uk
|
|