Запис Детальніше

Методи та критерії оцінки ефективності управління споживчим капіталом

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи та критерії оцінки ефективності управління споживчим капіталом
Методы и критерии оценки эффективности управления потребительским капиталом
Methods and criteria of estimation of efficiency of management of consumer capital
 
Creator Кендюхов, Олександр Володимирович
Залізнюк, Вікторія Петрівна
Кендюхов, Александр Владимирович
Зализнюк, Виктория Петровна
Kendiukhov, O.
Zaliznyuk, V.
 
Description Кендюхов О. В. Методи та критерії оцінки ефективності управління споживчим капіталом / О. В. Кендюхов, В. П. Залізнюк // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property: збірник наукових праць / ДВНЗ «ПДТУ». – Маріуполь, 2016. – Вип. 14. – С. 269–275.
У статті розкрито сутність споживчого капіталу підприємства, проаналізовано існуючи методи оцінки ефективності управління споживчим капіталом підприємства, розкрито їх переваги та недоліки. Метою статті є обґрунтування критеріїв та розробка методів оцінки ефективності управління споживчим капіталом. Менеджмент ключових клієнтів пов'язує специфічні організаційні рішення зі споживачами. Тим самим установлюється тісний зв'язок між цими двома категоріями ресурсів. Споживчий капітал являє собою стійке позитивне ставлення клієнтів до компанії і її продукції, яке є засобом створення додаткового доходу, дає додаткові переваги на ринку. Обґрунтовано критерії та запропоновано нові методи оцінки ефективності управління споживчим капіталом підприємства. Доведено, що оцінку ефективності управління споживчим капіталом може бути здійснено на основі розрахунку й аналізу п’яти груп нижченаведених критеріальних показників: показники, які оцінюють силу прихильності клієнтів до компанії, ступінь їх довіри до компанії, задоволеність рівнем і якістю виконання замовлень, надійність клієнтської бази; показники, які характеризують приріст клієнтської бази; показники, які характеризують якість споживчого капіталу; показники, які характеризують капіталізацію ставлення клієнтів до компанії; узагальнюючі показники ефективності управління споживчим. Запропоновані показники характеризують різні аспекти ефективності управління споживчим капіталом, та є комплексною оціночною системою.
В статье раскрыта сущность потребительского капитала предприятия, проанализированы существующие методы оценки эффективности управления потребительским капиталом предприятия, раскрыто их преимущества и недостатки. Целью статьи является обоснование критериев и разработка методов оценки эффективности управления потребительским капиталом. Менеджмент ключевых клиентов связывает специфические организационные решения с потребителями. Тем самымустанавливается тесная связь между этими двумя категориями ресурсов. Потребительский капитал представляет собой устойчивое положительное отношение клиентов к компании и к ее продукции, которое является средством создания дополнительного дохода, дает дополнительные преимущества на рынке. Обоснованы критерии и предложены новые методы оценки эффективности управления потребительским капиталом предприятия. Доказано, что оценку эффективности управления потребительским капиталом может быть осуществлено на основе расчета и анализа пяти групп следующих критериальных показателей: показатели, оценивающие силу приверженности клиентов к компании, степень их доверия к компании, удовлетворенность уровнем и качеством выполнения заказов, надежность клиентской базы; показатели, характеризующие прирост клиентской базы; показатели, характеризующие качество потребительского капитала; показатели, характеризующие капитализацию отношения клиентов к компании; обобщающие показатели эффективности управления потребительским. Предложенные показатели характеризуют различные аспекты эффективности управления потребительским капиталом, и является комплексной оценочной системой.
The paper reveals the essence of consumer capital of the company, the existing methods for evaluating the effectiveness of consumer capital management of the company, discloses their advantages and disadvantages. The aim of the article is the justification of criteria and methods of evaluating the effectiveness of consumer capital management. Management of key clients links specific organizational solutions with consumers. Thus is established a close relationship between these two categories of resources. Consumer capital represents a sustainable positive attitude of clients towards the company and its products, what means creating additional income, provides additional benefits in the market. Criteria are substantiated and new methods for evaluating the effectiveness of consumer capital management of enterprises are proposed. It is proved that the evaluation of effectiveness of customer capital management can be made on the basis of calculation and analysis of the five groups of the following criteria indicators: indicators, which assess the strength of the attachment of customers to the company, the degree of their confidence in the company; satisfaction with the level and quality of performance of orders, reliability of the client base; the indicators that demonstrate the growth of customer base; indicators that characterize the quality of the consumer capital; indicators that characterize the capitalization of customer relationships to the company; a summary of the indicators of customer capital management. The proposed indicators represent different aspects of efficiency of management of consumer capital and are a comprehensive evaluation system.
 
Date 2017-05-29T12:08:47Z
2017-05-29T12:08:47Z
2016
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/13556
 
Language uk