Реализация маркетинговой концепции «4Р» на промышленных предприятиях
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реализация маркетинговой концепции «4Р» на промышленных предприятиях
|
|
Creator |
Садым, Е. А.
Малюкова, В. А. Заика, Юлия Андреевна Садим, Є. А. Малюкова, В. А. Заіка, Юлія Андріївна |
|
Description |
Садым, Е. А. Реализация маркетинговой концепции «4Р» на промышленных предприятиях / Е. А. Садым, В. А. Малюкова, Ю. А. Заика // Проблеми та перспективи розвитку економіки Донбасу і Приазов’я : Міжнар. наук.-практ. конф. (Маріуполь, 25-26 травня 2017 р.) : матеріали доп. / ДВНЗ «ПДТУ». – Маріуполь, 2017. – С. 19–20.
|
|
Date |
2017-06-12T08:10:09Z
2017-06-12T08:10:09Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/13673
|
|
Language |
ru
|
|