Запис Детальніше

Социальный маркетинг и его значение для регионального бизнеса

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Социальный маркетинг и его значение для регионального бизнеса
 
Creator Дружинин, С. Н.
Гмыря, А. В.
Заика, Юлия Андреевна
Дружинін, С. Н.
Гмиря, А. В.
Заіка, Юлія Андріївна
 
Description Дружинин, С. Н. Социальный маркетинг и его значение для регионального бизнес / С. Н. Дружинин, А. В. Гмыря, Ю. А. Заика // Проблеми та перспективи розвитку економіки Донбасу і Приазов’я : Міжнар. наук.-практ. конф. (Маріуполь, 25-26 травня 2017 р.) : матеріали доп. / ДВНЗ «ПДТУ». – Маріуполь, 2017. – С. 79–81.
 
Date 2017-06-14T06:27:28Z
2017-06-14T06:27:28Z
2017
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/13731
 
Language ru