Социальный маркетинг и его значение для регионального бизнеса
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Социальный маркетинг и его значение для регионального бизнеса
|
|
Creator |
Дружинин, С. Н.
Гмыря, А. В. Заика, Юлия Андреевна Дружинін, С. Н. Гмиря, А. В. Заіка, Юлія Андріївна |
|
Description |
Дружинин, С. Н. Социальный маркетинг и его значение для регионального бизнес / С. Н. Дружинин, А. В. Гмыря, Ю. А. Заика // Проблеми та перспективи розвитку економіки Донбасу і Приазов’я : Міжнар. наук.-практ. конф. (Маріуполь, 25-26 травня 2017 р.) : матеріали доп. / ДВНЗ «ПДТУ». – Маріуполь, 2017. – С. 79–81.
|
|
Date |
2017-06-14T06:27:28Z
2017-06-14T06:27:28Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/13731
|
|
Language |
ru
|
|