Роль экологического маркетинга в повышении качества жизни потребителей
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль экологического маркетинга в повышении качества жизни потребителей
|
|
Creator |
Шлапак, Наталья Степановна
Серкутан, Татьяна Викторовна Шлапак, Наталія Степанівна Серкутан, Тетяна Вікторівна |
|
Description |
Шлапак, Н. С. Роль экологического маркетинга в повышении качества жизни потребителей / Н. С. Шлапак, Т. В. Серкутан // Проблеми та перспективи розвитку економіки Донбасу і Приазов’я : Міжнар. наук.-практ. конф. (Маріуполь, 25-26 травня 2017 р.) : матеріали доп. / ДВНЗ «ПДТУ». – Маріуполь, 2017. – С. 200–201.
|
|
Date |
2017-06-19T07:14:01Z
2017-06-19T07:14:01Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/13796
|
|
Language |
ru
|
|