Запис Детальніше

Роль экологического маркетинга в повышении качества жизни потребителей

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль экологического маркетинга в повышении качества жизни потребителей
 
Creator Шлапак, Наталья Степановна
Серкутан, Татьяна Викторовна
Шлапак, Наталія Степанівна
Серкутан, Тетяна Вікторівна
 
Description Шлапак, Н. С. Роль экологического маркетинга в повышении качества жизни потребителей / Н. С. Шлапак, Т. В. Серкутан // Проблеми та перспективи розвитку економіки Донбасу і Приазов’я : Міжнар. наук.-практ. конф. (Маріуполь, 25-26 травня 2017 р.) : матеріали доп. / ДВНЗ «ПДТУ». – Маріуполь, 2017. – С. 200–201.
 
Date 2017-06-19T07:14:01Z
2017-06-19T07:14:01Z
2017
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/13796
 
Language ru