Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Експериментальна перевірка концептуальної моделі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу
 
Names Шевців, Зоя Михайлівна
Shevtsiv, Zoia Mykhailivna
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract Проаналізовано результати експериментальної перевірки ефективності формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу у процесі професійної підготовки у вищому навчальному педагогічному закладі. Обґрунтовано, що запровадження моделі формування соціально-педагогічної компетентності позитивно впливає на динаміку розвитку її складових компетенцій: когнітивної, діяльнісної й особистісно фахової. Доведено, що професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі забезпечить ефективний процес формування соціально-педагогічної компетентності за умови впровадження розробленої моделі та дієвості педагогічних умов.
Genre Article
Topic професійна підготовка до роботи в інклюзивному середовищі
Identifier Шевців, З. Експериментальна перевірка концептуальної моделі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / З. Шевців // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017. – № 2 (66). – С. 171–181.